در طراحی بدنه خودرو، چراغهای جلو، جلوپنجره فیبرکربنی، سپر جلو، گلگیرها، کاپوت، رینگها، چراغهای عقب، سپر عقب یا اصلا سادهتر کل قطعات خودرو پیاده شده و به جای آنها قطعات اختصاصی جی- پاور نصب شده است و تا جایی پیش رفته که بدون نام بردن هویت اصلی این خودرو، اصلاً متوجه مدل اصلی آن نخواهید شد.
چراغهای جلو با قابی جدید از نو طراحی شده، جلوپنجره کلیوی شکل ب.ام.و از فیبرکربن ساخته شده، سپر جلو با ورودیهای اصلاح شده بر روی آن بروزرسانی شده، قوس گلگیرها برای پوشش بهتر لاستیکهای پهن جی- پاور حجیمتر از قبل شده و کاپوت خودرو هم با دو هود بزرگ و خطوطی برجسته بر روی موتور قرار گرفته است.
عقب خودرو را هم اگر نگاهی بیاندازید، متوجه باله بزرگ فیبرکربنی و خروجیهای تیتانیومی اگزوز خواهید شد که چهرهای تماشایی را به نمایش گذاشته است.
حداکثر گشتاور 1001 اسب بخاری (736 کیلووات) و نهایت گشتاور 900 نیوتن متری هم حاصل بروزرسانیهای صورت گرفته بر روی ECU موتور و همچنین نصب یک توربوشارژر بسیار بزرگ بر روی موتور 5 لیتری 10 سیلندر است که به طور حتم شتابی کمتر از 4 ثانیه و حداکثر سرعتی بیش از 350 کیلومتر بر ساعت را برای این خودرو به ثبت خواهد رساند.(خودربانک)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد