مدیرکل تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه خواهران در گفت‌وگو با «جام‌جم» عنوان کرد

اسلام؛ نجات‌بخش بنیان خانواده

همکاری رادیو معارف با حوزه علمیه خواهران

در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، جمعی از مدیران روابط عمومی و امور بین الملل حوزه علمیه خواهران با مدیر رادیو معارف دیدار کردند.
کد خبر: ۷۹۹۵۲۲
همکاری رادیو معارف با حوزه علمیه خواهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با 28 اردیبهشت و روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی جمعی از مدیران روابط عمومی و بین الملل حوزه‌ علمیه خواهران از رادیو معارف دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مجتبی تونه ای مدیر رادیو معارف با اشاره به همسویی موضوعی و مأموریتی دو مجموعه در ترویج معارف اسلامی؛ از آمادگی رادیو معارف برای پوشش خبری، گزارشی و انعکاس نشست‌ها و برنامه‌های حوزه علمیه خواهران و بهره برداری از ظرفیت‌های علمی آن مجموعه دربرنامه‌های رادیویی این رسانه دینی خبر داد.

مجتبی تونه ای با اشاره به اینکه قم پایگاه تولید معرفت دینی است و در این حوزه کیفیت، مطلوبیت و اثرگذاری بسیار مهم است؛ افزود: اتفاقات بزرگی در قلمرو پژوهش‌های دینی صورت می‌گیرد که اگر با پیوست رسانه‌ای همراه شود یقینا برای رسانه و جامعه نخبگان مفید و مؤثر خواهد بود.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مولایی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه علمیه به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در راه‌ اندازی شبکه اجتماعی ویژه خواهران طلبه با عنوان «کوثر نت» ؛ ایجادبیش از 5 هزار وبلاگ فعال دینی توسط خواهران طلبه و نیز فعالیت‌های مرکز تحقیقات زن و خانواده حوزه علمیه پرداخت و بر استفاده از ظرفیت‌های موجود حوزه علمیه خواهران در رسانه ملی بویژه رادیو معارف و آموزش کارشناسان خواهر برای همکاری در حوزه کارشناسی در رسانه تأکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها