تهیه‌کننده سری چهارم مجموعه «پایتخت ۴» از تغییر نقش بیژن(دانش‌آموز ویدئوی شیب؛ بام) در این سریال خبر داد و گفت: متاسفانه نتوانستیم طبق قول آقای تنابنده از حضور بیژن در نقش پسر بهبود بهره ببریم.
کد خبر: ۷۹۸۵۴۲
احتمال حضور مهران احمدی در «پایتخت ۴»

به گزارش جام‌جم سیما، «الهام غفوری» تهیه کننده سریال «پایتخت4» در خصوص حضور بیژن اشکوری (کلیپ شیب، بام) در «پایتخت4» گفت: طی روزهای گذشته بیژن در محل تصویربرداری پایتخت حاضر شد و تست داد و مقابل دوربین هم قرار گرفت و سکانس‌هایی را نیز بازی کرد، اما به این دلیل که مهران احمدی این سری در پایتخت حضور ندارد، نتوانستیم طبق قول تنابنده به بیژن عمل کنیم و به او نقش پسر بهبود را بدهیم.

وی در همین زمینه ادامه داد: از آنجایی که اغلب نقش‌های این سریال، منهای شخصیت‌های اصلی آن، همگی نقش‌های کوتاهی را ایفا می‌کنند، ما نیز به این پسر جوان و مستعد نقش کوتاهی را سپردیم.

غفوری در رابطه با زمزمه هایی مبنی بر حضور مهران احمدی در «پایتخت4» نیز عنوان کرد: همانطور که مطلع هستید ایشان به دلیل حضورش در یک فیلم سینمایی نتوانست در این سری از پایتخت همراه ما باشد. اما این امید می‌رود که اگر تا قبل از اتمام تصویربرداری پایتخت، کار وی در فیلم مربوطه به پایان برسد، منوط به برنامه‌ریزی‌های گروه از حضورش استفاده کنیم.

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در ایام نوروز از شبکه یک سیما پخش شد و در حال حاضر گروه تولید این سریال مشغول ساخت سری چهارم آن برای ماه مبارک رمضان هستند.

از بازیگران پایتخت می‌توان به: محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی و سارا، نیکا فرقانی اصل اشاره کرد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها