به‌دلیل عارضه و نارسایی قلبی

نادر طالب‌زاده در بیمارستان بستری شد

نادر طالب‌زاده با اشاره به اینکه حال عمومی وی مناسب است، گفت: با تلاش پزشکان عضلات قلبم در حال درمان است و به احتمال فراوان اوایل هفته آینده از بیمارستان مرخص می‌شوم.
کد خبر: ۷۹۸۳۳۱
نادر طالب‌زاده: هفته آینده از بیمارستان مرخص می‌شوم

نادر طالب‌زاده سینماگر ارزشمند انقلاب اسلامی‌مان در خصوص عارضه قلبی که برای وی پیش آمده است، گفت: در حال حاضر شرایط عمومی‌ام رو به بهبود است. فعلا در بیمارستان پارسیان توسط پزشکان تحت نظر هستم.
وی همچنین درباره سابقه بیماری‌اش گفت: بنده دارای نارسایی قلبی هستم و تقریبا 10 سال است که با چنین شرایطی مواجه‌ام اما طی 5 سال گذشته این بیماری شدت بیشتری پیدا کرده است و به طور جدی‌تری عوارض خود را نشان داده است. از زمانی که بستری شدم شرایط بهتری پیدا کردم.
وی به طور مشخص در مورد بیماری قلبی خود اظهار داشت:‌این بیماری مربوط به عضلات قلبم می‌شود که از 5 سال گذشته عوارض آن شدیدتر شده است. نام علمی این بیماری کاردیو میوپاتی است. پزشکان در تلاش هستند با دارو این مشکل را تا حدودی کنترل کند که نیازی به عمل جراحی نداشته باشند.
طالب‌زاده در ارتباط با زمان ترخیصش از بیمارستان گفت:‌ اگر همه چیز مرتب باشد احتمال دارد اوایل هفته آینده از بیمارستان مرخص شوم.
شایان ذکر است که طالب‌زاده در شرایطی که سرفه‌های مکرری داشت در پایان گفت‌وگو از تمامی رسانه‌ها برای پیگیری حالش تشکر کرد و اعلام داشت که به هیچ عنوان علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن این مطلب نداشته است.
نادر طالب‌زاده از منتقدان دائمی سیاست‌های رسانه‌ای آمریکا است و بعضا در برنامه‌های تلویزیون ایران به عنوان کارشناس سینمایی حضور می‌یابد. از فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی اشاره کرد. او همچنین از مؤسسان شبکه افق بوده است. این موارد تنها بخش کوچکی از فعالیت این سینماگر مطرح ایرانی بوده است.
(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها