10 شبکه تلویزیونی داخلی و چهار شبکه تلویزیونی برون‌مرزی سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را پوشش می‌دهند.
کد خبر: ۷۹۶۵۰۸
پخش مسابقات قرآن از 14 شبکه تلویزیونی

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پخش زنده مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از شبکه یک به مخاطبان ارائه می‌شود. رقابت قاریان و حافظان شرکت‌کننده در مسابقات هم به صورت زنده و روزانه از شبکه قرآن سیما و رادیو قرآن پخش می‌شود. در طول برگزاری مسابقات هم شبکه‌های مختلف صدا و سیما با محل برگزاری مسابقات ارتباط زنده برقرار و گزارش‌هایی را پخش می‌کنند.

در حوزه رسانه‌های خارجی، 15 شبکه تلویزیونی نیز تاکنون برای پوشش خبری این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند که می‌توان به شبکه‌های تلویزیونی الاتجاه، البلادی، المنار، الفرات، الکوت، تی آر تی ترکیه، ای پی ان آمریکا، تلویزیون فونیکس چین و المیادین اشاره کرد.

همچنین مدیران، کارشناسان و مسئولان برگزاری مسابقات در برنامه‌هایی همچون صبح بخیر ایران، سیمای خانواده، به خانه بر می‌گردیم، اردیبهشت، سلام تهران، برنامه‌های شبکه‌های برون‌مرزی و شبکه‌های رادیویی حضور خواهند یافت و ابعاد این مسابقات را برای مردم تشریح خواهند کرد.

7 نماآهنگ با موضوعات قرآنی و مناسبت‌های مذهبی در ایام برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تولید می‌شود.

دو تیزر مفهومی و یک تیزر اطلاع‌رسانی با موضوع «اتحاد جهان اسلام» و حضور قاریان و متسابقین از کشورها و قاره‌های مختلف در عرصه مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران تهیه شده و آماده پخش از شبکه‌های داخلی و برون مرزی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی است.

سی‌ودومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از 25اردیبهشت تا اول خرداد در تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها