تی‌شرت متخصصان مایکروسافت شامل پیامی به زبان 0 و 1 بوده است

پیام مخفی متخصصان مایکروسافت درباره ویندوز 9

متخصصان مایکروسافت پیام مخفی ویژه‌ای را به مخاطبین جهانی خود ارائه کردند که تقریبا از چشم بیشتر افراد دور مانده بود ولی یکی از آن‌ها به رمزگشایی این پیام دست زده و مشخص شده است که این پیام مربوط به سیستم‌ عامل ویندوز 9 بوده است.
کد خبر: ۷۹۵۶۹۵
پیام مخفی متخصصان مایکروسافت درباره ویندوز 9

جام جم کلیک: همه ما برای آمدن ویندوز 10 هیجان‌زده هستیم و با توجه به خاطره بدی که از ویندوز 8 برای ما به جا مانده است، ویندوز 10 برای ما یک راه فرار به نظر می‌رسد ولی موضوعی که ذهن بسیاری از ما را درگیر خود کرده است این است که چگونه مایکروسافت از عدد 8 به عدد 10 رفته است؟ در این میان ویندوز 9 چه شده است؟ آیا اصلا پروژه‌ای به این نام وجود داشته است یا خیر؟ و بسیاری از سوالات مشابه دیگر در این زمینه که البته بی پاسخ هستند.

اگر تصاویر مربوط به کنفرانس توسعه‌ دهندگان نرم‌افزاری مایکروسافت را مشاهده کرده باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که بسیاری از کارمندان و متخصصان این شرکت از تی‌شرت‌هایی آبی رنگ با لوگوی ویندوز 10 استفاده کرده‌اند. این تی‌شرت‌ها به ظاهر عادی هستند ولی با کمی دقت می‌توان دریافت که بخش‌های سفید رنگ لوگوی ویندوز از ترکیب اعداد 0 و 1 ساخته شده‌اند.

همانطور که می‌دانید زبان قابل درک برای کامپیوتر، باینری نام دارد و تنها از 0 و 1 تشکیل شده‌ است و به همین دلیل نیز این اعداد نقش بسته بر روی تی‌شرت‌ها نیز می‌توانند پیام‌های خاصی را داشته باشند. سرانجام یکی از متخصصان مایکروسافت به رمزگشایی این چهار بخش لوگوی ویندوز دست زده است و معنی رشته کدهای باینری هر بخش را اعلام کرده است که این امر نشان می‌دهد این تی‌شرت‌ها به ویندوز مفقود شده 9 اشاره دارند. معنی چهار بخش به این ترتیب است:

  1. 10 نوع انسان در جهان وجود دارد
  2. ویندوز 10، چون 7، 8، 9
  3. اول بودن را به شما تبریک می‌گوییم
  4. Windows Insiders به ما کمک می‌کند تا آینده را توسعه بدهیم، با ما در ویندوز سخن بگویید.

این نخستین بار نیست که متخصصان مایکروسافت از پیام‌های باینری بر روی لباس‌های خود استفاده کرده‌اند و به نظر می‌رسد که در آینده نیز اطلاعات بیشتری از ویندوز 9 را با کمک این روش به مخاطبین ارائه خواهند داد.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حسین پورقاسمی.رشت.
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
۰
۰
سلام من هنوزهم ازویندوز۷استفاده میكنم وجای جذابیت آن راهیچ كدام؛نه۸ونه۹ نگرفت.حالاببینیم ۱۰چه ازآب درمی آید.حسین پورقاسمی از رشت.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
۰
۰
عجب پیام معناداری واقعا!!!!

نیازمندی ها