هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا

نفت به لطف الشباب صعود کرد

صعود الاهلی به یک هشتم با شکست تراکتورسازی

فولاد خوزستان ازسد لوکوموتیو ازبکستان گذشت

دیدار تشریفاتی تیم های حذف شده فولاد خوزستان و لوکوموتیو ازبکستان با گل دقایق پایانی بهمن جهان تیغ که دردقیقه 89 به ثمر رسید به سود نماینده کشورمان تمام شد.
کد خبر: ۷۹۵۱۰۳
فولاد خوزستان ازسد لوکوموتیو ازبکستان گذشت

به گزارش ایرنا، دراین دیدار که سه شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد بازیکنان این دو تیم که پیش از این از گردونه این رقابت ها حذف شده بودند بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند و درحالی که این دیدار می رفت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد جهان تیغ دروازه حریف را گشود و بازی با همین نتیجه به پایان رسید ولی این برد هیچ کمکی به فولاد نکرد تا این دو تیم وداع تلخی با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

شاگردان اسکوچیچ که برای کسب سهیمه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا جدال سختی با تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان درلیگ برتر کشورمان دارند در این دیدار با تمام قوا بازی نکردند و این بی انگیزگی باعث شد نمایش خوبی نداشته باشند و درپایان نیز به کار خود در لیگ قهرمانان آسیا با 6 امتیاز پایان دادند.

دردیگر دیدار همزمان این گروه دو تیم از پیش صعود کرده الهلال عربستان و السد قطر برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان نماینده عربستان با نتیجه 2 بر یک از سد نماینده قطر گذشت و صعود خود به عنوان تیم نخست از گروه C را قطعی کرد.

عنوان دومی این گروه نیز به نماینده قطر رسید.

بدین ترتیب تیم الهلال عربستان با کسب 13 امتیاز به عنوان تیم نخست ازاین گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و تیم السد قطر با 10امتیاز دوم شد و به این مرحله راه پیدا کرد.

جدول رده بندی گروه C:

1-الهلال عربستان/6 بازی/ 13امتیاز

2-السد قطر/6 بازی /10 امتیاز

3-فولاد خوزستان/6 بازی/6 امتیاز

4-لوکوموتیو تاشکند- ازبکستان/6 بازی/4 امتیاز

صعود الاهلی به یک هشتم با شکست تراکتورسازی

تیم الاهلی امارات سه شنبه شب و در ایستگاه پایانی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از سد تیم تراکتورسازی تبریز گذشت و به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کرد.

دراین دیدار که در ورزشگاه اختصاصی الاهلی برگزار شد تیم میزبان با نتیجه 3 بر 2 برابر نماینده کشورمان به پیروزی رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

برای تیم الاهلی دراین دیدار ریبریو دردقیقه 58 واحمد خلیل در دقایق 78 و 89 گلزنی کردند و پیروزی تیمشان برابر نماینده ایران را رقم زدند.

گل های تیم تراکتورسازی نیز توسط مهرداد بایرامی در دقیقه 21 و سامان نریمان جهان دردقیقه 67 به ثمر رسید اما این گل ها مانع از شکست تراکتورسازی در آخرین دیدار مرحله گروهی نشد.

شاگردان تونی اولیویرا که امیدی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی نداشتند دراین دیدار تشریفاتی دو بار از حریف پیش افتادند اما همانند سایر دیدار های خود دراین رقابت ها نتواستند از اندوخته های خود به نحو مطلوب محافظت کرده نتیجه را درپایان به رقیب واگذار کردند.

دردیگر دیدار همزمان این گروه تیم های الاهلی عربستان و نسف قارشی ازبکستان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بدین ترتیب از این گروه تیم های الاهلی عربستان و الاهلی امارات راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند و تیم های نسف قارشی و تراکتورسازی حذف شدند.

جدول رده بندی گروه H :

1-الاهلی عربستان/6 بازی/12 امتیاز

2-الاهلی امارات/6 بازی/8 امتیاز

3-نسف قارشی ازبکستان/6 بازی/7 امتیاز

4-تراکتورسازی تبریز/6 بازی/ 4 امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها