فرمانده کل سپاه گفت: امروز آخرین دستاورد انقلاب اسلامی در یمن است که یمنی‌ها با الگوپذیری از ایستادگی ایران اسلامی در برابر نظام سلطه، به ایستادگی و مقاومت می‌پردازند. به گزارش فارس، ‌سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در همایش تجلیل از مربیان برتر عقیدتی سیاسی سپاه، گفت: وضعیت انقلاب اسلامی ایران در خارج از کشور بسیار مطلوب است و ما امروز بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی را شاهد هستیم.
کد خبر: ۷۹۴۶۱۷

ظریف: پرانتز‌های زیادی باقی مانده است

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری با بیان این‌که نگارش متن در حال پیشرفت است، از دشواری مذاکرات سخن گفت. در پیام محمدجواد ظریف آمده است: نگارش متن توافق نهایی با 1+5 آهسته و پیوسته در حال پیشرفت است. کار مشکلی است و تعداد پرانتزها هنوز زیاد است. ظریف تاکید کرد: مصمم هستیم به بحران‌های ساختگی پایان دهیم و افق جدیدی را بگشاییم.

ایران، تنها لنگر مطمئن منطقه

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران تنها لنگر مطمئن منطقه است که می‌تواند برای حفظ منطقه نقش اساسی ایفا کند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیروز در مراسمی که به مناسبت روز معلم و بزرگداشت مقام استاد در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد در سخنانی با بیان این‌که وجود اختلاف نظر و نیز تفکرات و گرایش‌های مختلف و همین‌طور نارضایتی‌های صنفی در هر جامعه طبیعی است، گفت: باید آن‌قدر هوشیار باشیم که وحدت و همدلی‌مان را به عنوان نیاز واقعی کشور حفظ کنیم و به هیچ وجه نباید کاری کنیم که باعث تفرقه شود؛ بویژه آن‌که امسال سال انتخابات است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها