در جلسه فراکسیون رهروان اعلام شد؛

مخالفت مراجع ذیصلاح بااستانی شدن انتخابات

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری:

طرح استانی شدن هزینه‌ های انتخابات را بالا می برد

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در طرح استانی شدن انتخابات هزینه انتخاباتی بالا میرود و برای تامین این هزینه‌ها از دو راه مشروع و نامشروع استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۳۱۱۷
طرح استانی شدن هزینه‌ های انتخابات را بالا می برد

اسدالله بادامچیان در مناظره «بررسی مزایا و معایب طرح استانی شدن انتخابات مجلس» که امروز (چهارشنبه) در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برگزار شد، با اشاره به افزایش هزینه انتخابات اظهار کرد: درحال حاضر هزینه انتخابات بالاست و امکان اینکه همه در انتخابات شرکت کنند وجود ندارد.

وی ادامه داد: در طرح جدید ابتدا نامزد‌ها باید در حوزه انتخابی خود ۱۵درصد ارا را کسب کنند و سپس در استان نیز رای بیاورند که این مسئله هزینه انتخابات را بالا خواهد برد.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: با عملی شدن این طرح نامزد‌ها برای تامین منابع مالی دو راه مشروع و نامشروع در پیش خواهند داشت و در شرایط جدید سوء استفاده بیشتر می‌شود.

بادامچیان افزود: مجلس ایران نمایندگی مردم را داراست و با مجالس غربی تفاوت می‌کند و انتخابات مجلس در ایران باید به شکلی باشد که ارزش‌های ما در ان لحاظ شود و در نظام اسلامی حاکمیت خدا مطرح است و نباید قدرت طلبی و باند بازی بر آن حاکم شود.

بادامچیان تصریح کرد: اینکه مردم به یک حزب رای دهند تا آن حزب کشور را اداره کند حق توده‌های مردم ضایع خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها