سونی قصد دارد تا اکسپریا پی 2 را به عنوان یک محصول نیرومند روانه بازار کند

اکسپریا پی 2، غول جدید سونی در راه است

شرکت سونی پس از سه سال از زمان عرضه نسخه اولیه اکسپریا پی به عرضه نسخه جدید از این محصول دست خواهد زد که به صورت طبیعی اکسپریا پی 2 نام خواهد داشت و از مشخصات سخت‌افزاری بسیار مطلوبی برخوردار خواهد بود.
کد خبر: ۷۹۲۷۳۴
اکسپریا پی 2، غول جدید سونی در راه است

جام جم کلیک: شرکت سونی در طول دو سال اخیر با افت بسیار زیادی در زمینه فروش تلفن‌های همراه هوشمند روبرو شده است ولی سه سال پیش این شرکت در اوج قرار داشت و سری اکسپریا با مدل‌های مختلف خود موفق شده بود تا بسیاری از هواداران را مجذوب خود کند. در میان محصولات نسبتا موفق این شرکت در سه سال پیش، مدلی به نام اکسپریا پی (Xperia P) به چشم می‌خورد که البته در طول این مدت خبری از ساخت نسخه جدیدی از آن نبود ولی سونی به زودی نسخه پیشرفته‌ای از این همراه هوشمند را با نام اکسپریا پی 2 به بازار عرضه خواهد کرد.

این دستگاه از نظر سخت‌افزاری تقریبا با اکسپریا زد 4 برابری می‌کند و می‌تواند بسیاری از کسانی که مشخصات سخت‌افزاری بسیار نیرومندی را بر روی دستگاه خود می‌خواهند را راضی نگاه دارد. این مدل به پردازنده اسنپ دراگون 810 مجهز خواهد بود و در کنار آن نیز 3 گیگابایت رم پردازشی و 32 گیگابایت رام یا حافظه داخلی را برای کاربر خود تامین خواهد کرد.

نمایشگر اکسپریا پی 2 از نوع IPS بوده و 5.2 اینچ اندازه خواهد داشت و از رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به دوربین اصلی با کیفیت 12.1 مگاپیکسل مجهز خواهد بود که قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K را برای کاربر مهیا خواهد کرد و دوربین دوم این مدل هم 5.1 مگاپیکسل است.

این دستگاه به منبع انرژی نیرومندتری نسبت به اکسپریا زد 4 مجهز است و کاربران اکسپریا پی 2 می‌توانند از وجود یک باتری 4240 mAH بر روی دستگاه خود بهره ببرند. قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است ولی با توجه به اظهار نظر‌های کاز هیزایی درباره تمرکز سونی بر عرضه دستگاه‌هایی که قیمت مناسب‌تری را خواهند داشت، پیش‌بینی می‌شود که اکسپریا پی 2 با قیمتی مناسب روانه بازار شود.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها