مراسم اعتکاف روی موج شبکه‌های رسانه ملی

شبکه قرآن مراسم اعتکاف را به صورت ویژه پوشش می‌دهد و به این منظور جلسه شورای معارف با حضور مدیر شبکه‌های قرآن و معارف و مدیران گروه‌های معارف شبکه‌های مختلف تلویزیون برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۲۶۵۸
مراسم اعتکاف روی موج شبکه‌های رسانه ملی

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن، در جلسه شورای معارف که با حضور بهرام محمدی‌نیا مدیر شبکه قرآن تلویزیون، مدیر رادیو قرآن و مدیران معارف شبکه‌های مختلف برگزار شد، بر هرچه پرشورتر و اثربخش‌تر برگزار شدن این مراسم تاکید شد. در این جلسه محمدی‌نیا، ضمن ارائه پیشنهاد دیدار برگزارکنندگان مراسم اعتکاف با رهبر معظم انقلاب، مستند‌سازی در مراسم اعتکاف و برنامه‌های آموزشی برای معتکفین را یکی از ضرورت‌های برنامه‌سازی درباره اعتکاف ذکر کرد. پوشش خبری اعتکاف دانشجویان، ایثارگران و فرهیختگان در مراسم امسال، استفاده از پیام‌های رهبر معظم انقلاب درخصوص اعتکاف، پوشش همزمان مراسم اعتکاف همراه با تصاویر دفاع مردم مظلوم یمن در حمله رژیم سعودی و شهدای مدافعین حرم، برگزاری میزگردها در شبکه‌های تلویزیون با موضوع ابعاد اعتکاف و عرفان، پرهیز از تفکیک معتکفین و تاکید بر اشتیاق و علاقه برای حضور در مراسم اعتکاف در این جلسه طرح و بررسی شد.

مراسم اعتکاف از سیزدهم تا پانزدهم رجب (12 تا 14 اردیبهشت) در مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود و شبکه‌های مختلف تلویزیون این مراسم را پوشش می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها