رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار مسوولان نظام با ایشان ، از همه مسوولان بویژه نمایندگان خواست این رهنمودها را نصب العین خود قرار دهند.
کد خبر: ۷۹۱۷۷

به گزارش خبرنگار ما ، دکتر غلامعلی حدادعادل در آغاز جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص عبادت و استغفار از گناه اظهار کرد: ایشان در این دیدار به جای استفاده از اصطلاحاتی مانند جرم ، تخلف ، ممنوعیت و محرومیت ، از اصطلاح گناه استفاده کردند و زبان دین را برای صحبت با مخاطبان به کار بردند. وی همچنین با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر شعارهای گذشته نظیر تحقق عدالت ، مبارزه با فساد ، توجه به مبانی اقتدار ملی ، وجدان کار و صرفه جویی ، اظهار امیدواری کرد که نمایندگان در این مسیر الهی که رهبر معظم انقلاب در پیش روی مجلس تنظیم و طراحی می کنند گام برداشته و در نطق ها ، طرحها و رای گیری ها این اصول را مورد توجه قرار دهند.

طرح تثبیت قیمتها سال آینده هم اجرا می شود

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت : با توجه به این که دولت هیچ برنامه ای برای افزایش قیمتها در سال آینده ارائه نکرده است ، طرح تثبیت قیمتها سال آینده نیز اجرا می شود. کمال دانشیار افزود: در صورت تصویب سهمیه ای شدن بنزین ، قیمت بنزین سال 1385 حداکثر دو نرخی می شود.

نمایندگان از پاسخ وزیر بهداشت قانع نشدند

مخبر کمیسیون بهداشت و درمان از قانع نشدن نمایندگان سوال کننده از وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و درمان خبر داد. نورالدین پیرموذن در جمع خبرنگاران گفت : سوال ندیمی درباره عملکرد مدیریت بهداشت و درمان استان گیلان و واکسن وبا ، سوال فلاحت پیشه درباره بیمارستان اسلام آباد ، سوال حسنوند درباره رفع کمبود متخصصان رشته های پزشکی در اندیمشک و سوال ایران نژاد درباره تکمیل و راه اندازی بیمارستان کنارک بود که متاسفانه توضیحات دکتر باقری لنکرانی نتوانست آنها را قانع کند.

تصویب طرح الزام دولت به تعلیق اقدامات داوطلبانه

مخبر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت : طرح الزام دولت به تعلیق اقدامات داوطلبانه ، در صورت ارجاع یا گزارش پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت در این کمیسیون به تصویب رسید. کاظم جلالی افزود: این طرح که قید یک فوریت آن در صحن علنی مجلس به تصویب رسیده بود در 3 جلسه کمیسیون بررسی شد و درباره پیشنهادهایی که از جانب نمایندگان به کمیسیون اعلام شده بود تک به تک مورد بحث قرار گرفت . نماینده شاهرود خاطرنشان کرد: در نهایت ماده واحده ای تنظیم شد که در صورت گزارش یا ارجاع پرونده هسته ای جمهوری اسلامی ایران به شورای امنیت سازمان ملل ، دولت موظف است ضمن توقف اقدامات داوطلبانه و غیرالزام آور حقوقی ، برنامه های علمی ، تحقیقاتی و اجرایی خود را برای استیفای حقوق هسته ای ملت ایران مندرج در معاهده جامع منع تولید و گسترش سلاح های هسته ای (ان.پی.تی) به اجرا درآورد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها