مراسم بزرگداشت عطار نیشابوری روز دوشنبه و سه‌شنبه این هفته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عطارشناسان و فرهیختگان سراسر کشور همزمان با روز ملی عطار در نیشابور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۸۶۷۰۸

به گزارش مهر، رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی شیخ فرید الدین محمد عطار نیشابوری در این رابطه گفت: با برنامه ریزی به عمل آمده مراسم «شب شعرعطار» ویژه بزرگداشت روز ملی عطار نیشابوری روز دوشنبه ساعت ۱۷ با حضور شاعران مطرح برگزار می‌شود.

علیرضا مظفری از اجرای گروه موسیقی «سروشان» به سرپرستی آرش کامور و خوانندگی وحید تاج در محل باغ مصفای عطار هم خبر داد.

به گفته او برنامه‌های روزملی عطار نیشابوری در روز سه‌شنبه هم با مراسم «آفتاب صبح نیشابور» در دبیرستان عطار نیشابوری برگزار خواهد شد و سپس با برگزاری همایش علمی و پژوهشی روز عطار با حضور اندیشمندان و محققان علم و ادب و عرفان دنبال می‌شود.

مظفری گلباران مقبره عطار نیشابوری و اجرای شب شعر را نیز از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد و افزود: برپایی کارگاه تخصصی نقاشی و خوشنویسی با حضور ۳۰ نفر از استادان نقاشی و خوشنویسی مشهد و نیشابور با موضوع عطار نیشابوری و با حضور استادانی همچون استادان «چلیپا» و «اخوین» و هنرمندان کشور در محل باغ مصفای عطار نیشابوری از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به همین مناسبت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها