مجموعه تلویزیونی «نقطه سر خط» به کارگردانی سعید آقاخانی از شنبه - 22 فروردین ماه - از شبکه سه سیما بازپخش می شود.
کد خبر: ۷۸۶۱۸۲
پخش یک سریال طنز با بازی حمید لولایی و علی صادقی

«نقطه سر خط» در 27 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه است که مصطفی کیایی و سعید جلالی نگارش آن را بر عهده داشتند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: صمد قیصری کارمند یکی از ادارات که به همراه همسر و دو دختر و یک پسر که همگی در سن ازدواج هستند و یا دانشجو در خانه ای استیجاری زندگی می کنند. کانون خانواده صمد بسیار گرم و با محبت است. صمد چندین سال در خانه سیروس صاحب خانه اش مستاجر است به همین خاطر میان خانواده آنها رابطه ای صمیمی برقرار است اما با بروز ماجراهایی این دو خانواده به اختلاف می رسند.

حمید لولایی، علی صادقی، مرجانه گلچین، مریم سعادت، غلامرضا نیکخواه، افسانه ناصری، اشکان اشتیاق، مونا بیگی، بهشاد شریفیان، اکبر وارث، کریم قربانی، مهدیه تقی پور، فرزاد حاتمیان، اصغر حیدری و فتح اله طاهری گروه بازیگران این سریال را دربرمی‌گیرند.

سایر عوامل این مجموعه عبارتند از:

تصویربردار: حسن زارع، صدابردار: مرتضی اصلان زاده، طراح صحنه و لباس : قاسم ترکاشوند، طراح گریم: مهر اعظم شیرازی، برنامه ریزی : علی رضا نجف زاده، دستیاران کارگردان: امیر سلیمخانی، مصطفی تنابنده، مدیر تولید: شاپور دلدار، مدیر تدارکات: مهدی رجبی، منشی صحنه : فرحناز خسرو آبادی، عکاس: سمیرا بختیاری، تدوین: حسین غضنفری، آهنگساز : مجید اخشابی.

مجموعه تلویزیونی نقطه سر خط از شنبه 22 فروردین هر روز به جز جمعه ها ساعت 17:30 از شبکه سه سیما به پخش می رسد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها