بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه زیارت امام رضا(ع) همواره سرشار از اتفاقات منحصربه‌فرد است، گفت: در سال‌های اخیر همواره زیباترین لحظات زندگی‌ام در حرم مطهر رضوی رقم می‌خورد.
کد خبر: ۷۸۴۸۸۸
محسن تنابنده: حرم امام رضا(ع) تجلیگاه عشق و مهربانی است

محسن تنابنده در این زمینه خاطرنشان کرد: یکی از زیباترین خاطرات زندگی‌ام به سفرهای مشهد و زیارت امام رضا(ع) اختصاص دارد. برای من حرم امام رضا(ع) تجلیگاه عشق و مهربانی است، عشقی که خدای متعال برای قرارگرفتن ما در مسیر هدایت، در قلبهای مان به ودیعه گذاشته است.
وی افزود: همیشه برای توسعه این عشق، وقتی را از سال برای زیارت حضرت رضا(ع) اختصاص می‌دهم و به بارگاه نورانی‌اش مشرف می‌شوم. عید نوروزها وعده دیدار من و امام هشتم(ع) است و هر سال برای رسیدن لحظه موعود ثانیه‌شماری می‌کنم، این سفرها برای من سرشار از خاطرات خوب و اتفاقات منحصربه‌فرد است و از این بابت سفر مشهد را به همه سفرها ترجیح می‌دهم.
بازیگر فیلم ماندگار «محمد رسول ا... (ص)» تصریح کرد: حضور در حرم و نشستن در بارگاه منور امام رضا(ع) دل من را آرام می‌کند و قطعا همه مردم هم در هنگام زیارت همین حس من را دارند.
وی با بیان اینکه حرم امام هشتم(ع) دریای آرامش و ساحل امن رستگاری است، گفت: باید قدر این احساس را بدانیم و وقتی در این بارگاه حضور پیدا می‌کنیم، گمشده درونمان را پیدا کنیم و خودمان را وقف حضرت کنیم تا دلهای مان هرگز درگیر زمستانِ سردِ کم معرفتی نشود. یادمان باشد همین که معرفت عمیقی نسبت به امام رضا(ع) و سایر معصومین(ع) داشته باشیم به آن‌ها نزدیکتر خواهیم بود و دوستیمان با این بزرگواران عمق بیشتری پیدا می‌کند.
تنابنده در پایان عنوان کرد: قدر لحظات عمرمان را بدانیم و از همه ثانیه‌هایش برای دوست داشتن ائمه هدی(ع) بهره‌برداری کنیم که خیر و سعادت ما در گرو دوستی محمد(ص) و آل اوست. (جام‌جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها