خشایار الوند - نویسنده سریال «پایتخت 4» - از کلید خوردن این مجموعه در روزهای آتی خبر داد و گفت: اکنون مشغول نگارش «پایتخت 4» برای ماه رمضان امسال هستیم و تاکنون پنج قسمت از این مجموعه نوشته شده است.
کد خبر: ۷۸۴۷۸۰
نگرانی‌های خشایار الوند برای «پایتخت 4»

این نویسنده اعلام کرد: گروه سازنده «پایتخت 4» اکنون در حال آماده‌سازی مراحل مربوط به تدارکات این مجموعه هستند و فکر می‌کنم در هفته آینده «پایتخت 4» کلید بخورد. من هم به عنوان نویسنده در حال نگارش فیلمنامه هستم و به همراه محسن تنابنده مرتب سیناپس‌ها را با یکدیگر چک می‌کنیم.

الوند همچنین خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تا آخر ماه مبارک رمضان و پایان پخش «پایتخت 4» مشغول نگارش سریال باشیم؛ چراکه با تغییر فضای کار و اضافه شدن قسمت‌ها قطعا کارمان سخت‌تر خواهد شد.

وی درباره‌ی حفظ شخصیت‌های اصلی در «پایتخت 4» تأکید کرد: در داستان «پایتخت 4» سعی می‌کنیم همه شخصیت‌ها حفظ شوند و حضور داشته باشند؛ ضمن اینکه امیدواریم سری چهارم از این مجموعه آبروی قسمت‌های سابق را حفظ کند. به نظرم بدست آوردن موفقیت ساده‌تر از نگه‌داشتنش است، بنابراین ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا «پایتخت 4» همچنان در میان مردم محبوب باشد.

الوند در پایان از نگرانی‌هایش درباره پخش «پایتخت 4» در رمضان گفت و افزود: سریال «پایتخت» که در سه سری به روی آنتن رفت در ایام نوروز پخش شد و حال و هوای عید را به همراه داشت اما در سری چهارم که قرار است در ماه مبارک رمضان به روی آنتن برود، کمی کارمان تغییر کرده است و نگرانیم که اتفاق بدی نیفتد و بتوانیم همچنان «پایتخت» را موفق نگه داریم. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها