وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان امسال پهنای باند اینترنت در کشور به دو برابر وضع موجود افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۷۸۲۴۰۴
افزایش دوبرابری پهنای باند اینترنت تا پایان سال

به گزارش جام جم کلیک: محمود واعظی با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان امسال پهنای باند اینترنت در کشور به دو برابر وضع موجود افزایش می‌یابد، اظهار کرد: باتوجه به اینکه توجه به مناطق محروم یکی از برنامه‌های جدی این وزارتخانه است، امسال به 25 هزار روستای کشور اینترنت داده می‌شود.

وی با قدردانی از دولت و مجلس به منظور تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های مهم این وزارتخانه عنوان کرد: با حمایت‌های انجام شده در سال 94 در بخش‌های مختلف گام‌های اساسی برداشته خواهد شد.

براساس خبر پایگاه اطلاع رسانی دولت، واعظی با اشاره به فعال کردن پست لوجستیک و ارایه 9 خدمت جدید همراه با نوسازی در این حوزه، گریزی هم به سازمان فضایی زد و گفت: با قوت تحقیقات فضایی و ساخت ماهواره توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری به پیش خواهد رفت.

او گفت: هم اینک 200 شهر به شبکه نسل سوم تلفن همراه تجهیز شده‌اند که امسال مردم در تمام شهرهای بزرگ از این خدمت ارتباطی بهره‌مند خواهند شد. 40 شهر کشور نیز به نسل چهارم تلفن همراه مجهز هستند.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها