سارقان به عنف دستگیر شدند

سرقت از زن در پراید

ماموران کلانتری ۲۲ کلانشهر اهواز، سه سارق به عنف تحت عنوان مسافرکش را ساعاتی پس از وقوع جرم، شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۷۸۱۸۵۵
سرقت از زن در پراید

با مراجعه حضوری خانمی به کلانتری ۲۲ کلانشهر اهواز و اعلام وقوع یک مورد سرقت به عنف از وی، بلافاصله ماموران پلیس تحقیقات خود را جهت شناسایی سارقان آغاز کردند.

شاکی پرونده به ماموران گفت: به عنوان مسافر، سوار یک دستگاه خودروی پراید شخصی با سه سرنشین شده اما راننده خودرو در میان راه مسیر را تغییر داده و دیگر سرنشینان خودرو با تهدید چاقو اقدام به سرقت یک عدد گردنبند طلا، ۱۲ عدد سکه بهار آزادی و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد از وی کردند و سرانجام قربانی خود را کنار یکی از خیابان‌های خلوت‌‌ رها کردند.

ماموران کلانتری با مشخصات بدست آمده از ۳ سارق متواری، موفق به شناسایی متهمان شدند و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، هر ۳ متهم را ساعاتی پس از وقوع سرقت در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

پلیس همواره به شهروندان توصیه کرده است که حتی الامکان جهت تردد از وسائل نقلیه عمومی استفاده کنند و از جابجایی طلا و جواهرات قیمتی و غیر ضروری به همراه خود خودداری کنند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
۰
۰
فكر میكنم نام ونام خانوادگی بزهكاران همراه تصویرشان برای عبرت سایرین نشان داده شودبهتر است چون مجرمین این جرات را بخودداده اند كه سرقت بكنند واحیانا به مال باخته تجاوز هم بكنند پس مخفی نگهداشتن هویت وتصویرشان جز تشویق سایرین به ارتكاب چنان اعمالی به چه معنا است.

نیازمندی ها