بررسی روان‌شناختی مجرمان و قربانیان تجاوز به عنف

قربانیانی که مجرم حرفه‌ای می‌شوند

پنچر کردن لاستیک خودروی عروس و داماد با قمه

موتور سواران خشن دستگیر شدند

موتور سواران خشن که با کمین شبانه در مسیر کارناوال های عروسی و وارد کردن ضربات چاقو و قمه و زخمی کردن عروس و داماد و همراهان آنها اموالشان را به سرقت می بردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۵۳۸۳۰
موتور سواران خشن دستگیر شدند

چندی پیش چهار مرد جوان به پلیس آگاهی البرز مراجعه و اعلام داشتند که در روز مراسم جشن ازدواجشان از سوی هشت سارق به عنف مورد حمله قرار گرفته و اموال آنها که شامل بسته های هدیه عروسی و طلا ها به سرقت رفته موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

دربررسی اولیه موضوع مشخص شد که اواسط مهرماه سال جاری 8 جوان 21 تا 25 ساله سوار بر شش دستگاه موتورسیکلت با قرار گرفتن در مسیر کاروان های عروسی در استان البرز اقدام به توقف خودروهای عروس و دامادها کرده و با مجروح کردن آنان اموال و طلاهای این افراد را به سرقت برده اند.

باتوجه به حساسیت موضوع و پیگیری های متعدد دراین زمینه، پلیس به فردی به نام «م» از کارگران یکی از تالارهای استان مشکوک شد که پس از احضار وی در مواجهه با ماموران ابتدا منکر هرگونه اطلاعاتی از موضوع سرقت های اخیر از کاروان های عروسی شد اما در ادامه تحقیقات به ناچار لب به اعتراف گشود.

این مرد خلافکار با همدستی یکی دیگر از کارگران تالار، مشخصات خودرویی که کادوهای عروس وداماد را حمل می کرد تلفنی به فردی به نام «پ» اطلاع می دادند.

با توجه به اعترافات کارگران تالار و تحقیقات پلیس، محل اختفاء متهم اصلی «پ» که از سارقان سابقه دار می باشد و به اتهام زورگیری چهار سال در زندان به سر می برده در استان تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و موتورسیکلت وی نیز توقیف شد.

متهم در تحقیقات اولیه ،منکر هرگونه سرقت از کاروان های عروسی شد اما در نهایت درمواجه حضوری با کارگران تالار لب به اعتراف گشوده و تایید کرد که با همراهی هفت نفر دیگر این سرقت ها را انجام می داده است.

با تلاش ماموران و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی هفت نفر دیگر از اعضای باند که همگی از سارقان و زورگیران سابقه دار هستند در تهران و البرز به دام افتادند.

رییس پلیس آگاهی البرز با اعلام این خبر، گفت: اعضای این باند 10 نفره سرقت به عنف و زورگیری در بازجویی های تکمیلی ماموران به 3 فقره سرقت از کارناوال های عروسی و 37 فقره سرقت به عنف (3 فقره در شهریار و 34 فقره در البرز) اعتراف کردند.

سرهنگ گل صباحی به شیوه سارقان برای دستبرد از کارناوال عروس و داماد اشاره کرد و افزود: این افراد با شش دستگاه موتورسیکلت خودروی عروس و داماد را که حامل هدایا و پول بود، محاصره می‌کرده و با ضربات قمه و چاقو چرخ را پنچر و سپس با درگیری و ضرب و جرح اموال را به سرقت می‌بردند.

ارزش اموال مسروقه از این سارقان 150 میلیون تومان تخمین زده شده است.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها