آخرین برنامه نود سال 93 از ساعت 22:35 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:11 بامداد سه شنبه به پایان رسید. سئوال مسابقه پیامکی این هفته به عملکرد برنامه نود در سال 93 اختصاص یافته بود. محمد فنایی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.
کد خبر: ۷۸۱۳۰۴
دیشب در برنامه نود چه گذشت؟

گزارشی جالب از فوتبالیست های دهه های 70 و 80 پخش شد که طی آن سیروس دین محمدی - محمد نوازی - علی انصاریان و رضا شاهرودی در یک تیم و محمد نوری - آرش برهانی - خسرو حیدری و جواد کاظمیان در تیم دیگر با یکدیگر به رقابت می پرداختند. بخش اول چالش تیر دروازه بود که بازیکنان باید از فاصله 27، 28 متری توپ را به تیر دروازه می زدند.
گزیده هایی از ارتباط های تلفنی با برنامه نود در سال 93 پخش شد.
گزیده ای از قسمت های گذشته برنامه نود و حضور میهمانان برنامه نود در سال 93 و همچنین ارتباط های تلفنی در سال جاری پخش شد.
در ادامه گزارش فوتبالیست های دهه های 70 و 80، بازیکنان دو تیم ابتدا از روی نقطه کرنر به سمت دروازه شوت می کردند.
بخش بعدی برنامه به شوخی با بازیکنان و مربیان فوتبال اختصاص یافته بود که آندرانیک تیموریان، غلامرضا عنایتی، محمد رضا خلعتبری، پیام صادقیان، حسین فرکی، محرم نویدکیا، سوشا مکانی، آرش برهانی، علی دایی، غلامپور، اکبر میثاقیان، مهرداد پولادی، خسرو حیدری، علیرضا حقیقی و جیمی جامپ از جمله این نفرات بودند و برخی حرکات آنها در زمین به صورت طنز نمایش گذاشته شده بود.
وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی میهمان هفته پایانی سال 93 برنامه نود بود.

منبع: شبکه سه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فوأدهاشمی
Iraq
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
۰
۰
باعرض سلام وتسلیت به محضر اهالی ورزش وفوتبالدوستان.ضایعه تلخه ازدست دادن كاپیتان محجوب سرخپوشان رو به همه ی جامعه ورزش تسلیت عرض نموده،وطلب صبر را برای خانواده ی مرحوم خصوصأهمسرداغدارش را ازخداوند متعال طلب میكنم.

نیازمندی ها