محیط طباطبایی:

تولید اندیشه و کتاب دستاوردهای دوره آموزش عمومی زیباسازی است

مراسم اختتامیه پنجمین دوره آموزش عمومی زیباسازی شهری عصر هجدهم اسفند در تالار امینی دانشگاه تهران با حضور احمد محیط طباطبایی، مشاور فرهنگی اجتماعی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، سید محمد طلوعی، مدیر آموزشی و مشارکت های شهروندی معاونت فرهنگی و فضای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۸۸۹۸
تولید اندیشه و کتاب دستاوردهای دوره آموزش عمومی زیباسازی است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، دراین مراسم سید محمد حسین طلوعی، مدیر آموزشی و مشارکت های شهروندی این سازمان هدف از برگزاری این دوره هارا آشناسازی پیمانکاران با اصول اولیه زیباسازی و نقش آن در کیفیت زندگی شهری دانست.

طلوعی افزود: آموزش پیشرفته فعالان حوزه زیباسازی می تواند به زیبایی شهر کمک بیشتری کند و این دست اقدامات سبب می شود در سطح شهر هارمونی ایجاد شده و همه با هم برای ایجاد و نگهداری از شهری زیبا فعالیت کنیم.

طلوعی ابراز امیدواری کرد تا این حرکت که در راستای سیاست های کلان سازمان است به سمت دوره های تخصصی تر و پیشرفته حرکت کند تا در عرصه آموزش شاهد رشد و نمو بیشتری باشیم.

مدیر آموزشی و مشارکت های شهروندی سازمان زیباسازی مدت زمان این دوره آموزشی را 30 ساعت ذکر کرد و تصریح کرد: مباحث کلید واژه زیباسازی، کارکرد زیبایی در شهر، مطالبات شهری، هنرهای شهری، کیفیت زندگی شهری، آشنایی با سازمان زیباسازی، آشنایی با شهر تهران و مبلمان شهری در این دوره به فراگیران آموزش داده شد.

در ادامه این جلسه احمد محیط طباطبایی، مشاور فرهنگی اجتماعی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با مثبت ارزیابی کردن برگزاری این دوره از سوی سازمان زیباسازی گفت: این نگاه که شهرمان را جایی بهتر کنیم از دیدگاه زیباسازی می توان به آن نگریست که برگزاری چنین دوره هایی برای ساختن شهری زیبا موثر است .

وی تولید اندیشه و کتاب را یکی از دستاوردهای این دوره ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد تا این دوره ها خاتمه نیابد و مخاطبان بیشتری نیز پیدا کند.

در پایان مراسم به فراگیران که نفرات برتر دوره بودند گواهی نامه و هدایای ارزنده ای داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها