لیبرمن به روش داعش متوسل شد:

باید گردن اعراب مخالف را با تبر بزنیم

«آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نتوانست خوی داعشی خود را پنهان نگه دارد و گفت: در اعراب اسرائیل، آنهایی که با ما هستند باید به همه چیز برسند اما آنها که علیه ما باشند باید تبر را بالا ببریم و گردنشان را بزنیم.
کد خبر: ۷۷۸۶۲۹
باید گردن اعراب مخالف را با تبر بزنیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تاپ نیوز لبنان، آویگدور لیبرمن در کنفرانس انتخاباتی حزب راست افراطی خود (اسرائیل بیتنو) در پاسخ به سوال «آودی سگال» خبرنگار شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره اعراب ساکن اسرائیل گفت: کسانی از اعراب (عرب- اسرائیلی ها) که با ما باشند باید به همه چیز دست یابند اما در مقابل، کسانی که ضد ما باشند باید تبر را بالا برد و گردنشان را زد در غیر این صورت ما در اینجا (سرزمین های اشغالی) بقایی نخواهیم داشت.

لیبرمن افزود: مهم است که اشاره کنم توجیهی برای باقی ماندن «ام الفحم» به عنوان بخشی از اسرائیل وجود ندارد.

ام الفحم در شمال سرزمین های اشغالی و 80 کیلومتری قدس شهری با اکثریتی عربی است در سال 1949 بر اساس توافق سازش بین اسرائیل و اردن به این رژیم تسلیم شد و سومین شهر اسرائیل پس از «الناصره» و «رهط» است که اکثریتی عربی دارد.

لیبرمن طرفدار الحاق شهرهای مثلث عربی شمال اسرائیل به کرانه باختری و تشکیلات خودگردان است زیرا بر این باور است که ترکیب جمعیتی این شهرها مانع از یهودی سازی سرزمین های اشغالی می شود.

این شهرهای مثلث شمالی سرزمین های اشغالی فلسطین عبارتند از ام الفحم، «عاره» و «عرعره».

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی افزود: شهروندان عرب اسرائیل که پرچم های فلسطینی را در «روز نکبت» (روز اشغال سرزمین های فلسطینی که صهیونیست ها آن را روز استقلال می نامند) به دست می گیرند از اینجا بروند...من آماده ام در کمال خرسندی آنها را تقدیم ابومازن (محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی) کنم.

از سوی دیگر لیبرمن از ضرورت نزدیک کردن دیدگاه های اسرائیل و دولت های عربی گفت.

وی گفت: نمی توان تنها صلح دو جانبه بین فلسطینی و اسرائیلی ها را محقق کرد. می توانیم صلح را با شراکت برخی کشورهای عربی، منطقه ای کنیم.

پایگاه اطلاعاتی «والاه» رژیم صهیونیستی اخیرا خبر داد که لیبرمن توانسته است کانال هایی را در روابط جدید با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بگشاید.

جام جم آنلاین- جواد ارشادی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها