اگر مرا دوست دارید لطف‌تان را از او دریغ نکنید

عذرخواهی دوباره مرضیه برومند از مهناز افشار

مهناز افشار، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با نشریه «استایل» درباره دغدغه‌های شخصی و حرفه‌ای اش پس از ازدواج، دنیای بارداری و حضورش در دو فیلم و سریال جدید سخن گفته است.
کد خبر: ۷۷۸۳۶۶
مهناز افشار: دنیای بارداری، برایم فانتزی و روحانی است

بخش‌هایی از این گفت‌و‌گو را در ادامه می‌خوانید:

به گزارش جام جم سیما، مهناز افشار با تاکید بر اینکه اصلا علاقه ندارد بارداری خود را پنهان کند می‌گوید: از اینکه دلم معلوم می‌شود لذت می‌برم. راستش گاهی وقت‌ها کمرم را گود‌تر می‌کنم تا بیشتر دیده شود. دنیای بارداری برای من دنیای فانتزی، جذاب و در عین حال روحانی است.

آرزوی من و پدر برای دخترمان عشق و آزادی و هویت مستقل است

وی درباره نامه‌ای که برای دختر در راهش نوشته بیان می‌دارد: من دختر کوچکی را در دلم دارم و این شگفت انگیز است. من برای دخترم، برای این شاهزاده خانم نامه‌ای می‌نویسم که بداند آرزوی من و پدرش برای دختر کوچولویمان عشق و آزادی و هویت مستقل است و می‌خواهم بداند که حق انتخاب دارد.

همسرم اهل آزادی و دموکراسی است

یکی از جالب‌ترین بخش‌های گفتگو جایی است که افشار به صورت کاملا غیرمستقیم به توصیف شوهرش پرداخته و می‌گوید: به پدرش می‌گویم اسمش را چه بگذاریم؟ می‌گوید اجازه بدهیم خودش چهار پنج ساله که شد اسمش را انتخاب کند. پدرش اهل آزادی و دموکراسی است.

همسرم خیلی خوب بلد است از ذهن و فکر من حمایت کند

وی در جایی دیگر از گفتگو در توصیف همسرش محمدامین که فرزند محمدعلی رامین است، بیان می‌کند: همسری به‌روز دارم که روشن است و به‌‌ رها بودن من اهمیت می‌دهد و مرا حمایت می‌کند. در این لحظه اعلام می‌کنم از او ممنونم که بخاطر من ایستاد. او خیلی خوب بلد است از ذهن و فکر من حمایت کند.

همسرم بسیار کلاسیک است

افشار در توصیف سبک پوشش همسرش می‌گوید: همسرم بسیار کلاسیک است و من این استایل را دوست دارم. ازدواج با او باعث شد به این پوشش علاقه نشان دهم برای همین استایلم را رسمی‌تر کردم ولی بارداری اشتهای استایل‌های متفاوت را به من داد.

برخلاف ایرانی‌ها، همسرم شنونده خوبی است

بازیگر آثاری چون «سالاد فصل» و «رییس» با اشاره به زادگاه همسرش که آلمان بوده بیان می‌دارد: همسرم زمان زیادی از بدو تولد را در خاک دیگری بزرگ شده است و دارای منش خاص و بسیار منعطف و متوجه است. مهناز افشار ادامه می‌دهد: من و همسرم بسیار با هم متفاوتیم. از هیجان من تا آرامش او فاصله بسیار است اما خوبی او این است که شنونده خوبی است و این خصوصیتی است که جغرافیای بزرگ شدنش به او داده برحلاف ما ایرانی‌ها که شنونده خوبی نیستیم.

در «نهنگ عنبر» و «عشق تعطیل نیست» باردار بودم/از چهارماهگی به بعد بازی نکردم

مهناز افشار با اشاره به تجربیات اخیر بازیگریش اظهار می‌دارد: در «نهنگ عنبر» و این اواخر «عشق تعطیل نیست» باردار بودم و اتفاقا خیلی حالم خوب بود و حسابی با این مساله سرگرم بودم که بعد‌ها با دیدن این دو کار می‌توانم به او بگویم که اینجا همراه من بوده‌ای اما از چهارماهگی به بعد تصمیم گرفتم کار نکنم.

دختر پژمان بازغی به من می‌گوید «عمه»

این بازیگر پیرامون ارتباطش با کودکان به نکات جالبی اشاره می‌کند. وی می‌گوید: با کودکان رابطه خوبی دارم. «نفس» فرزند پژمان بازغی و مستانه مهاجر که به دنیا آمده بود من در گوشش چند بار کلمه «عمه» را تکرار کردم. حالا که هفت سال است به من عمه می‌گوید.

ترانه علیدوستی با دقت از «حنا» مراقبت می‌کند

مهناز افشار ادامه می‌دهد: من وقتی به ترانه علیدوستی اطلاع دادم که باردارم خیلی خوشحال شد و کمک کرد. به نظرم او یکی از بهترین مادرهای روی زمین است بخاطر اینکه با دقت و نظم از «حنا» دخترش مراقبت می‌کند.

وقتی فهمیدم باردارم حس کردم دنیا تمام شده

مهناز افشار در توصیفش از بارداری می‌گوید: وقتی فهمیدم باردارم به ترانه علیدوستی گفتم احساس می‌کنم دنیا تمام شده است و ترانه در یک جمله حلش کرد و گفت طبیعی است. من حتی با لیلا حاتمی هم درباره بارداری صحبت کردم و بسیار آرام شدم. به نظرم لیلا نمونه موفق یک هنرمند صاحب خانواده است. او الگوی زنانگی در سینمای ایران است.

از اجبار بیزارم/در اسلام هم حق انتخاب وجود دارد

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگری مکمل بخاطر «سعادت آباد» در جایی از گفتگو از علاقه‌اش به رهایی چنین پرده برمیدارد: من از اجبار در هر موضوعی حتی خوشی بیزارم. حق انتخاب دادن به آدم‌ها استایل من است. در دین اسلام هم حق انتخاب وجود دارد یعنی در دینی انسانی هم به صورت کاملا اخلاقی به این قضیه نگاه شده. (استایل)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
۰
۱
همسرتون اهل دموكراسی هستن؟ زمانی كه همسر اولش و به خاطر شما طلاق داد به این فكر نكرد چه ضربه ای به اون زن می خوره؟

نیازمندی ها