همه مراکز درمانی تامین اجتماعی در نوروز باز است

وزیر بهداشت ضمن تشریح وضعیت بهداشت زندان‌ها، از ارایه گزارشی در این زمینه به هیات دولت و دستور معاون اول رییس جمهور در این باره خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۴۷۲
همه مراکز درمانی تامین اجتماعی در نوروز باز است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: تمامی مراکز درمانی و بیمارستانی این سازمان آماده ارایه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

محمدعلی همتی در جمع خبرنگاران افزود: به همین منظور ستاد نوروزی در سازمان تامین اجتماعی تشکیل شده است تا تمامی خدمات به بیماران در ایام نوروز ارایه شود.

به گفته وی 77 بیمارستان و 275 مرکز سرپایی در ایام نوروز به صورت شبانه روزی تمامی خدمات درمانی را به بیماران نوروزی ارایه می دهند.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی مانند دیگر ایام سال به بیماران نوروزی ارایه خدمت کنند تا در ایام نوروز مشکلی برای هموطنانمان ایجاد نشود.

همتی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی مرخصی تمام مدیران و کارکنان را لغو شده تا بتوانیم خدمات مناسبی به مردم ارایه دهیم و همچنین پلاکاردهایی برای اطلاع رسانی مردم در خصوص مراکز درمانی در ورودی های شهرها و میدان های اصلی تمامی شهرها نصب شده تا مردم بدانند که هر مرکز درمانی و بیمارستانی در کجا واقع شده و آنان خدمات درمانی خود را از آن مراکز دریافت کنند. ( ایرنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها