معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

خبرهای خوش از آزادراه تهران – شمال

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام آخرین وضعیت کار احداث آزادراه تهران ـ شمال از بازگشایی تنها قطعه قابل استفاده این آزادراه – قطعه 4- از بیستم اسفند ماه خبر داد.
کد خبر: ۷۷۵۸۵۴
خبرهای خوش از آزادراه تهران – شمال

به گزارش ایسنا، علی نورزاده در نشست خبری با بیان این‌ مطلب تصریح کرد: قطعه 4 این آزادراه مهم که از نزدیک به سه سال قبل به زیر بار ترافیک رفته پس از انجام تغییرات لازم تکمیل شده و تا بیستم اسفند امسال مجددا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی درباره آخرین وضعیت قطعه یک این آزادراه نیز افزود: با مذاکرات انجام گرفته بین این وزارتخانه و بنیاد مستضعفان بار دیگر پیمانکار چینی که به دلیل مشکلات به‌وجود آمده کار عملیات اجرایی را متوقف کرده بود، تعیین تکلیف شده و در حال اجرای این قطعه است.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت این قطعه تا دو سال آینده تکمیل شده و در اختیار مسافران مسیر قرار می‌گیرد. با افتتاح این قطعه مسیر اتصال تهران – شمال 60 کیلومتر کوتاه‌تر خواهد شد و زمان سفر به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: در جلساتی که در آینده نزدیک در رابطه با این آزادراه مهم خواهیم داشت وضعیت قطعات باقیمانده و آینده این آزادراه مشخص می‌شود و به مردم این اطمینان را می‌دهیم که در آینده نزدیک خبرهای خوش از آزادراه تهران – شمال خواهند شنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها