مدیرعامل شرکت ساخت با بیان این‌که تکلیف چینی‌ها در قطعه یک آزادراه‌ تهران ـ شمال مشخص شد و تجهیز کارگاه این قطعه نیز انجام گرفت، اظهار کرد: مقرر شد شرکت چینی از فروردین ماه سال آینده در قطعه یک فعالیت گسترده خود را آغاز ‌ کند.
کد خبر: ۷۷۵۰۵۲
واگذاری ساخت قطعه یک آزادراه تهران ـ شمال به چینی‌ها

علی نورزاد با بیان این‌که قطعه یک آزادراه تهران ـ شمال را تا دو سال آینده تحویل می‌دهیم که این امر موجب کاهش مسیر تردد فعلی به میزان 60 کیلومتر خواهد شد، گفت: ‌قطعه چهارم نیز که پیش از این بهره‌برداری شده بود، اما به‌دلیل بروز برخی مشکلات، هم‌اکنون در حال رفع نقص است، از بیستم اسفند مجددا باز شده و تلاش می‌کنیم دو قطعه به جاده موجود وصل شود که این امر در جهت تسهیل سفر برای مسافرانی که قصد تردد به استان‌های شمالی کشور و بخصوص نوشهر،‌ چالوس و تنکابن را دارند، برنامه‌ریزی شده است.

وی همچنین از انتخاب مشاوران قطعات 2 و 3 آزادراه تهران ـ شمال خبر داد و درباره برنامه‌ریزی دولت برای تعیین تکلیف نهایی این آزادراه یادآور شد: آزادراه تهران ـ شمال یک مگاپروژه به طول 121 کیلومتر است؛ قطعات 2 و 3 این آزادراه مسیرهایی صددرصد کوهستانی، صعب‌العبور و با ارتفاع 2000 متر است و اعتبارات فراوانی نیاز دارد. با این حال برای رفاه حال مسافران تلاش می‌کنیم ‌هر قطعه از پروژه که تکمیل می‌شود، زیر بار عبور ترافیک رفته و استفاده شود.‌ (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها