با گلاره عباسی، بازیگر مجموعه تلویزیونی «کیمیا»

فرزانه، قربانی شرایط خانواده

اولین نقش منفی گلاره عباسی در کیمیا

گلاره عباسی این روزها مشغول بازی در سریال تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار است. او در این سریال نقش فرزانه را بازی می‌کند که جزو شخصیت‌های مرموز و منفی داستان است.
کد خبر: ۷۷۴۱۳۶
اولین نقش منفی گلاره عباسی در کیمیا

گلاره عباسی، درباره نقشش در سریال کیمیا گفت: این اولین سریال طولانی تلویزیون است که من هم در ده قسمت از آن بازی می‌کنم. در این سریال نقش فرزانه را به عهده دارم که شخصیت مرموز، منفی و پیچیده‌ای است. دلیلم برای پذیرش نقش فرزانه این بود که می‌خواستم از نقش‌های مثبت فاصله بگیرم و مثل سریال مدینه یک نقش متفاوت را تجربه کنم. خوشبختانه این فرصت در سریال کیمیا برایم فراهم شد.

وی درباره اجرای روزهای یکشنبه برنامه پرانتز باز که از رادیو نمایش پخش می‌شود، گفت: به نظرم فاصله اجرای برنامه رادیویی از کار بازیگری در سینما و تلویزیون خیلی زیاد نیست و جنس آنها شبیه هم است. از آنجا که من تجربه بازی در تئاتر، تلویزیون و سینما را دارم، بدم نمی‌آمد که فضای رادیو را هم تجربه کنم. من رادیو را خیلی دوست دارم و بعد از پیشنهاد مارال دوستی، اجرای برنامه پرانتز باز را با اشتیاق پذیرفتم.

عباسی اشاره کرد: اجرای یک برنامه سینمایی در رادیو با کار بازیگری پیوند خورده است. به همین دلیل بدون واهمه برنامه پرانتز باز را اجرا می‌کنم. این برنامه محتوای مناسبی برای شنوندگان دارد. در بخشی از برنامه بهترین کتاب‌ها در حوزه سینما و تئاتر و در بخشی دیگر فیلم‌ها را معرفی و درباره آن صحبت می‌کنیم، بنابراین از اجرای این برنامه رادیویی لذت می‌برم. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها