خوردن ماهی و کندی ابتلا به اختلالات روانی

جام جم آنلاین: دو تحقیق نشان داد خوردن حداقل یک بار ماهی در هفته باعث کندی اختلالات روانی و ابتلا به چاقی در میانسالی می شود.
کد خبر: ۷۷۳۹۲
به نوشته پایگاه اینترنتی الجزیره محققان با بررسی مردم شیکاگو آمریکا طی شش سال دریافتند ماهی ها دارای اسیدهای چرب امگا- 3 هستند که برای تقویت فعالیت مغز و کاهش سکته مفیدند.
خوردن منظم ماهی در میانسالی نیز باعث حفاظت از مغز می شود. خانم مارتا کلر موریس از مرکز پزشکی دانشگاه روش شیکاگو گفت: میزان ناتوانی مغز در میان کسانی که یک بار در هفته ماهی مصرف می کنند در مقایسه با افراد دیگر 10 و 13 درصد کمتر است.
خوردن میوه و سبزیجات نیز مانند ماهی تاثیرات پیشگیرانه دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها