سام درخشانی به جمع بازیگران سریال «آرام می‌گیریم» پیوست. این سریال را روح ‌الله سهرابی برای پخش از شبکه دو کارگردانی می‌کند و فرهاد گلی تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد.
کد خبر: ۷۷۲۰۱۸
نقش منفی سام درخشانی در «آرام می‌گیریم»

درخشانی در این سریال ایفاگر نقش مسعود، یکی از فرزندان خانواده است که بیش از دیگران در ایجاد ناامنی و منحرف شدن اعضای خانواده نقش دارد. فرهاد قائمیان هم نقش داماد خانواده را بازی می‌کند.

هوشنگ توکلی، رضا شفیعی‌جم، امیررضا دلاوری، تینا آخوندتبار، علی صادقی و پرویز فلاحی‌پور دیگر بازیگران این سریال هستند که تاکنون مقابل دوربین رفته‌اند و بازی ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، محمد کاسبی و امیر غفارمنش نیز بزودی آغاز می‌شود.

این سریال داستانی اجتماعی را روایت می‌کند و طی آن به زندگی خانواده‌ای می‌پردازد که فرزندانش به‌دلیل زیاده‌خواهی، آرامش واقعی خود را فدای آسایش کاذب کرده و زندگی خود را به سوی پرتگاهی فریبنده پیش می‌برند، اما با ورود شخصیتی تاثیرگذار، ماجرا شکل دیگری به خود‌می‌گیرد.

لعیا زنگنه در آرام می‌گیریم نقش همسر فرهاد قائمیان را بازی می‌کند و هوشنگ توکلی هم ایفاگر نقش پدر خانواده را به عهده دارد که به گفته خودش پدری مقتدر است. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها