اولین تصاویر از این اتومبیل نشان میدهد که بسیاری از نشانههای طراحی در آن از برادر بزرگتر یعنی سانتافه اقتباس شده اند.
قسمت جلوی اتومبیل با جلوپنجره شش ضلعی مشبک با نوارهای افقی کرومی و درب موتور با خطوط قویتر و چراغهایی کشیده با فنآوری LED برای چراغهای روزتاب، تصویری بالغتر نسبت به نسل قبلی توسان خلق کردهاند.
نگاهی به داخل کابین هم تلاش هیوندای برای ایجاد محیطی لوکستر را نمایان میسازد. یک نمایشگر بزرگ در کنسول مرکزی و یک نمایشگر دیجیتال هم در بین دو نشانگر داشبورد قرار گرفته است. صندلیهای اسپرت نیز، وجه دیگر طراحی داخلی این اتومبیل هستند.
بعلاوه به گفته هیوندای از مواد مرغوبتر و باکیفیتتری در کابین استفاده شده است. فرمان در چرم پیچیده شده و صندلیهای جلو نیز به گرم کن داخلی و تهویه مناسب مجهز شدهاند.
در عقب بهصورت خودکار و الکتریکی باز میشود و فضای بار نیز به 513 لیتر افزایش یافته است.
در بخش فنی، هیوندای از موتورهای ویژه اروپای خود نام برده که شامل موتور 1.6 لیتری GDI با تنفس طبیعی و قدرت 135 اسب بخار همراه با گیربکس شش سرعته دستی و یک نسخه توربوشارژر از همین موتور با قدرت 176 اسب بخار و امکان سفارش یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک میشوند.
در بین پیشرانههای دیزلی هم موتور 1.7 لیتری 115 اسب بخاری با گیربکس شش سرعته دستی و موتور 2.0 لیتری 136 اسب بخاری و یا توربوی 184 اسب بخاری با امکان انتخاب گیربکس شش سرعته خودکار ارائه میگردند.
برای کسانی که به دنبال اطلاعات ایمنی خودرو هستند باید سیستم پارکینگ هوشمند، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم نگه داشتن اتومبیل داخل خط جاده، هشدار ترافیک متقابل، تشخیص نقاط کور و سیستمهایی از این قبیل را نام ببریم.
رونمایی رسمی از توسان جدید در نمایشگاه اتومبیل ژنو انجام شد و در نیمه دوم سال بهعنوان یک اتومبیل 2016 به فروش خواهد رسید.(پدال)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به بررسی اثرات منفی حفر چاههای عمیق میپردازد
سخنگوی صنعت آب در گفتوگو با جامجم: