برنامه نود این هفته از ساعت 22:35 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت. سئوال مسابقه پیامکی این هفته به بازیکن برتر 2 ماه اخیر فوتبال ایران اختصاص یافته بود. مسعود مرادی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.
کد خبر: ۷۷۱۶۳۷
دیشب در برنامه نود چه گذشت؟

تقویم این هفته با آیتم هایی درباره تولد گالیله ، ادیسون، دیماریا، کاوانی، فالکائو، ببتو، محسن خلیلی در ۲۵ بهمن، میرو بلاژویچ در ۱۰ فوریه ۱۹۵۳ ، اختراع تلفن و بخش های مختلف دیگر پخش شد. سالروز بازی مس کرمان برابر استقلال و مشت های گره امیر قلعه نویی برابر آبی پوشان، سالگرد بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی برابر بحرین ، کنار گذاشته استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در ۲۷ بهمن ۸۵ به خاطر ارسال نکردن لیست اسامی بازیکنان ، سالگرد دربی های پایتخت و .... از دیگر بخش های تقویم این هفته بود.
گزارشی از مشکلات ناتمام باشگاه راه آهن و واگذاری آن به وزارت نفت پخش شد که طی آن بازیکنان راه آهن نسبت به وضعیت تیمشان گله مند بودند و اظهار داشتند که تا به امروز بیشتر از 2 ، 3 درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت نکرده اند.
محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: با عنوان قائم مقام و با اختیار تام به پرسپولیس آمده ام.
آنالیزی از عملکرد دروازه بان ها پخش شد که طی آن به اشتباهات گلرها و گل های ناشی از این اشتباهات اشاره شده بود. در این آنالیز به 35 اشتباه دروازه بان ها در 34 دیدار و 15 گل خورده روی این اشتباهات اشاره شد.

منبع: شبکه سه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها