باران کوثری برای بازی در فیلم سینمایی کوچه بی نام به عنوان بهترین بازیگر زن سی و سومین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.
کد خبر: ۷۶۹۷۷۳
باران کوثری: سیمرغ را به پدر و مادرم تقدیم می کنم

هیات داوران سودای سیمرغ اعلام کرد: با احترام و تقدیر از بازی های چشمگیر دو بازیگر ارزشمند سینمای ایران خانم ها لیلا حاتمی در فیلم دوران عاشقی و مهتاب کرامتی در فیلم عصر یخبندان هیأت داوران در این بخش یک دیپلم افتخار و یک سیمرغ بلورین اهداء کرد.

سیمرغ بلورین "بهترین بازیگر نقش اول زن" به بـاران کـوثـری برای فیلم کوچه بی نام اهدا شد.
دیپلم افتخـار "بهترین بازیگر نقش اول زن" نیز در مراسم اختتامیه سی وسومین جشنواره فیلم فجر به لیلا زارع برای فیلم شیفت شب رسید.

در ادامه مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر، هیات داوران برای اهدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن روی سن آمدند و دیپلم افتخار این بخش را به لیلا زارع برای «شیفت شب» اهدا کردند.

لیلا زارع پس از دریافت دیپلم افتخارش بیان کرد: ضمن احترام به دیگر کاندیداها و پیشکسوتان که همیشه از آن ها یاد گرفتم، از نیکی کریمی که مرا برای ایفای نقش در شیفت شب انتخاب کرد تشکر می کنم. ایشان صمیمانه مرا برای ایفای نقش یاری کردند.

زارع همچنین از خانواده‌اش تشکر کرد.

در ادامه، مدیری از رخشان بنی اعتماد دعوت کرد که در میان تشویق حاضران روی سن بیاید.

در این بخش با احترام به مهتاب کرامتی و لیلا حاتمی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن به باران کوثری برای ایفای نقش در «کوچه بی نام» رسید و او این جایزه را از دستان مادرش دریافت کرد.

کوثری که با پای گچ گرفته شده روی سن آمد، بلافاصله پس از حضور روی سن، در آغوش مادرش، رخشان بنی اعتماد قرار گرفت.

این بازیگر سینما با بیان اینکه خیلی ذوق زده شده است، اظهار کرد: باعث افتخار هر بازیگری است که از این ترکیب هیات انتخاب جایزه بگیرد. باعث افتخارم است که نامم در کنار نام های بزرگی در ترکیب نامزدهای بخش بازیگری قرار گرفتم.

وی ادامه داد: خوشحالم برای فیلمی جایزه می گیرم که مقبول مردم است و جزو بهترین آرای مردمی است.

باران کوثری بهترین بازیگر نقش اول زن شد

او در ادامه سخنانش از احد صادقی تشکر کرد و گفت: این جایزه را مدیون راهنمایی های عمو فرهادم (فرهاد اصلانی) هستم و مثل همیشه آن را به پدر و مادرم تقدیم می کنم چون تا ابد مدیون شان هستم.

کوثری خطاب به پدر و مادرش بیان کرد: به دلیل صبرتان در آن دوسال تلخ خانه نشینی که مرا تحمل کردید، برای تحمل همه خشمی که برای ناعدالتی علیهم داشتید، تشکر می کنم. خدا را شکر که با تمام سختی هایی که داشتم کاری نکردید که جیزی بگویم که پشیمان شوم.
این بازیگر سیمرغ دار در پایان تاکید کرد: بزرگترین افتخارم تا لحظه مرگم این است که نامم زیر سایه رخشان بنی اعتماد و جهانگیر کوثری باشد. (پایگاه اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ارمیسا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
۰
۰
باران كوثری فقط به خاطر معروفیت مامان باباش جایزه های زبون بسته نصیبش میشه ایا این انصافه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این نهایت بی انصافیه

نیازمندی ها