با حدیث میرامینی، بازیگر فیلم «عادت نمی‌کنیم»

بازیگر خوش‌شانسی‌ام

حدیث میرامینی، کاراکتر مهرنوش را در مجموعه‌ی «همه چیز آنجاست» به عنوان نماینده‌ی دسته وسیعی از جوانان در کشورمان عنوان کرد که در عین حال که ساده، جسور و بلندپرواز است ممکن است بعضی‌ها را هم کلافه کند.
کد خبر: ۷۶۹۳۸۹
حدیث میرامینی: خوشحالم که مخاطبان نقشم را باور کردند

این بازیگر کار کردن با پیکشسوتان را نیز به عنوان یکی از شیرین‌ترین بخش‌های کار هنری خود عنوان کرد.

میرامینی با بیان این مطلب که کاراکتر مهرنوش در «همه‌چیز آنجاست» نسبت به سایر نقش‌هایی که تاکنون ایفا کرده است متفاوت بوده‌، در عین حال گفت: مهرنوش آدم عجیب و غریبی نیست، بلکه نماینده‌ی دسته‌ای از جوانان است که به هر حال ممکن است برخی‌ها را کلافه کند.

وی مجموعه‌ «همه‌چیز آنجاست» را یکی از متفاوت‌ترین سریال‌هایی عنوان کرد که دارای تعدد قصه و کاراکتر است و گفت: تعدد کاراکتر و پرداختن به هریک از این کاراکترها خاصیت مثبت و خوب این مجموعه تلویزیونی است، کاراکترهایی که هر کدام مشکلات و دغدغه‌های خاص خودشان را دارند.

این بازیگر در ادامه گفت: چرا عادت کرده‌ایم به سریال‌هایی که مثلا 20 کاراکتر داشته باشند، اما کل کار در پرداختن به کاراکتر یک بازیگر خلاصه شود؟ در حالی که مصداق این تعدد کاراکتر در زندگی عادی ما وجود دارد که هر شخص درگیری و دغدغه و مشکلات خاص خود را دارد. به نظرم تعدد قصه و کاراکتر از نقاط قوت سریال شهرام شاه حسینی است.

این بازیگر کار کردن کنار پیشکسوتان را یکی از شیرین‌ترین بخش‌های کار هنری خود عنوان کرد و گفت: من همیشه از تجربیات پیشکسوتان استفاده می‌کنم و بهره می‌برم. البته برای بازیگران پیشکسوت هم شیرین است که بازیگران دو سه نسل بعد در کنارشان حضور داشته و ایفای نقش کنند، اما وقتی آنها انگیزه را در ما جوانان می‌بینند حرف‌مان مشترک می‌شود؛ زمانیکه با همدیگر گپ می‌زنیم، حرفهای‌مان مشترک می‌شود و وقتی آنها انگیزه و اشتیاق را در ما می‌بینند، از ما حمایت می‌کنند.

این بازیگر درباره همکاری‌اش با شهرام شاه‌حسینی، کارگردان «همه‌چیز آنجاست» نیز گفت: این کارگردان به دلیل انرژی مثبتی که دارد همواره بازیگران را با خود همراه داشته است.

میرامینی درباره بازخورد مخاطبان نسبت به کاراکتر مهرنوش که آن را ایفا می‌کند اظهار کرد: خوشحالم از اینکه مخاطبان نقشم را باور کردند و با این نقش همذات پنداری کردند.

وی همچنین گفت: خوشحالم از اینکه در یک ملودرام موفق دیگر حضور داشتم.

حدیث میر امینی در پایان گفت: تصویربرداری «همه چیز آنجاست» همچنان ادامه دارد و در طول این هفته تمام می‌شود.

در خلاصه داستان سریال «همه‌چیز آنجاست» آمده است: کارگاه تولیدی خانواده قدیمی به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود. مهدی پسر بزرگ خانواده در گیر و دار رفع مشکلات به وجود آمده به بسیاری از رازهای خانواده پی می‌برد.

این سریال که همچنان روزهای پایانی پخش خود را طی می کند، در حال تصویربرداری است. سید مجید میرمیران و علیرضا افخمی مشاوران فیلمنامه این سریال هستند و فیروز قشقایی فیلمنامه این سریال را نوشته است.

سریال «همه‌چیز آنجاست» روایت‌گر موضوعات اجتماعی روز جامعه است و در آن جمشید مشایخی نقش نعمت‌الله، امین زندگانی نقش مهدی، الهام حمیدی نقش پرستو، محمد عمرانی نقش محسن، مهرانه مهین ترابی نقش اکرم، حدیث میرامینی نقش مهرنوش، حسین مهری نقش مهران، امیر مهدی‌کیا نقش یوسف، نوشین زارع نقش نسرین، الهه فرشچی نقش بیتا، شیرین اسماعیلی نقش نازنین، مریم معصومی نقش سمانه، مزدک رستمی نقش اسماعیل، فریماه ارباب نقش بهار، مهسا موحد نقش شبنم، مختار سائقی نقش آرش، ایمان باقری نقش سیاوش، فرحناز منافی ظاهر نقش سوسن، حمید نیری نقش پدر سمانه، مریم سرمدی نقش مادر سمانه، امیر گرجی نقش امیر روحی و علی گلی‌زاده نقش اسدالله را بازی می‌کنند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها