
در گزارشی پشت پرده شبکه جاسوسی و تخریب نیروهای حامی در منطقه را بررسی کردهایم
با کمک سیستم کواترو، در واقع رودستر TT تبدیل به یک خودروی چندمنظوره و عملیتر از رقبای خود شده است.
همین سیستم کمک میکند تا در مسیرهای یخزده و برفی نیز بتوان رانندگی اطمینان بخشی داشت.
در زیر کاپوت TT رودستر، یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو که این روزها بسیار باب شده است قرار دارد.
قدرت تولیدی این پیشرانه در دو نسخه به 227 اسب بخار و 316 اسب بخار میرسد البته میتوانید مدل 2.0 لیتری توربو دیزل را با قدرت 181 اسب بخار نیز انتخاب نمایید.
گیربکس دوکلاچه «DSG» نیز به صورت اختیاری و تنها با مدلهای بنزینی ارائه میشود. یک سیستم کنترل لانچ برای شتابگیری بهتر نیز روی این خودرو قابل سفارش است.
سقف چندلایه این خودرو از موادی چون منیزیوم، آلومینیوم، فولاد و پلاستیک ساخته شده و 3 کیلوگرم از سقف مدلهای قدیمی نیز سبکتر است. فضای بار آن نیز به 280 لیتر رسیده که 50 لیتر بیشتر از سلف آن است.
آئودی TT خودرویی برای لذت بردن صرف است. با این وجود، کارایی و صرفه اقتصادی در آن فراموش نشده است. فضای داخلی آن بسیار مدرن است و جذابیتهای زیادی برای رانندگی دارد.(پدال)
در گزارشی پشت پرده شبکه جاسوسی و تخریب نیروهای حامی در منطقه را بررسی کردهایم
گفتوگو با محمد فیلی:
به بهانه بحث درباره بودجه تولید مجموعههای فاخر تاریخی-مذهبی
گفتوگوی خواندنی با محمد بلوری، پدر حادثه نویسی ایران:
گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با رئیس پلیس فتای کشور
«جام جم» در گفتوگوی اختصاصی با دبیر ستاد نانو، عملکرد این مجموعه در سال ۱۴۰۱ را بررسی میکند
گفتوگوی «جامجم» با نادر مشایخی، هنرمند تجربهگرا
سیده الهام حسینی دختر تاریخساز وزنهبرداری ایران