حق با شماست

خیابان‌های اسلامشهر آسفالت ندارد

یک شهروند از بهارستان: بیش از شش ماه است که معوقات اضافه تدریس ما فرهنگیان شهرستان بهارستان پرداخت نشده است. از مسئولان امر می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.
کد خبر: ۷۶۷۳۹۰

جمعی از شهروندان از تهران: خیابان پیروزی حد فاصل ستاد نیروی هوایی و سه راه سلیمانیه هنگام انتقال سرویس کارکنان نیروی هوایی به محل کارشان دچار ترافیک بسیار زیادی می‌شود. از مسئولان امر می‌خواهیم برای رفع این معضل و کمتر معطل شدن مردم چاره‌ای بیندیشند.

شاهی از کاشان: چرا در نظام جدید تحصیلی یک دانش‌آموز 9 ساله باید دروس راهنمایی نظام قدیم را بخواند؟

یک شهروند: علت دو برابر شدن شهریه دانشگاه آزاد چیست؟

محبی از اسلامشهر: از مسئولان اسلامشهر می‌خواهیم به وضع آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های اسلامشهر رسیدگی کنند.

روی خط 162

یک شهروند: با وجود این‌که هر ماه مبلغ 200 هزار تومان بابت بیمه مشاغل آزاد به تامین اجتماعی پرداخت می‌کنیم، ولی شامل خدمات دندانپزشکی نمی‌شود، چرا تامین اجتماعی خدمات دندانپزشکی را پوشش نمی‌دهد؟

یک شهروند از ایلام: دو ماه است که مزارع ذرت در ایلام درو شده ولی پول کارگران کشاورز پرداخت نشده است.

یک شهروند از تهران: وضع ساختمانی بیمارستان هدایت تهران مناسب نیست و سقف این بیمارستان ترک خورده و امکان ریزش آن وجود دارد.

یک شهروند از تهران: ساختمانی واقع در پشت ایستگاه تاکسیرانی در میدان ونک با استفاده از دو دستگاه پمپ اقدام به کشیدن آب و خارج کردن آن در جوی آب می‌کند، به هر کجا گفتیم رسیدگی نکردند.

یک شهروند از تهران: در منطقه 18 چهار روز است که لوله آبی ترکیده و به هر کجا زنگ زدیم ما را به جای دیگر پاس دادند. اداره فاضلاب می‌گوید به شهرداری بگویید و شهرداری هم می‌گوید به اداره آب و فاضلاب مربوط می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها