یانی: همیشه شیفته‌ ایران و تاریخش بوده‌ام

یانی، نوازنده و آهنگساز مطرح یونانی با استقبال از برگزاری کنسرت در ایران اظهار امیدواری کرده که امکان این اجرا برایش فراهم شود.
کد خبر: ۷۶۶۸۳۸

به گزارش فارس، این آهنگساز و نوازنده مطرح گفت: من از طریق شبکه‌های اجتماعی و کلوب‌های هواداری با طرفداران ایرانی‌ام در ارتباطم و ایران جایگاه ویژه‌ای برای ما دارد. این یک رویای محقق شده خواهد بود اگر بتوانم تجربه‌ کنسرت‌های زنده را با مردم ایران داشته باشم.

این آهنگساز درباره یادگیری موسیقی به صورت تجربی گفت: تحصیلات موسیقی چیزی است که معتقدم خوب است و در یک مقطع دانشجو نیاز خواهد داشت از استاد خود هم پیشی بگیرد و خودش به کشف کردن و آموختن بپردازد.

او درباره شناختش نسبت به ایران گفت: من در یونان بزرگ شده‌ام و با کل منطقه آشنا هستم. همیشه علاقه‌مند و شیفته ایران و تاریخش بوده‌ام. در طول سفرهایم، با ایرانیان زیادی در تماس بوده‌ام، و ارتباط خاصی از طریق موسیقی بین ما وجود دارد. همان‌طور که پیشتر اشاره کردم، رهبر ارکستر و هنرمند ایرانی شهرداد روحانی نقش بسیار مهمی در آغاز فعالیت هنری من داشت. حقیقتا منتظر روزی هستم که بتوانم ایران را ببینم و در آنجا اجرا داشته باشم.

یانی درباره قطعاتی که احتمال دارد در ایران اجرا می‌کند، اظهار کرد: مطمئنا همه قطعاتی را اجرا می‌کنم که هر شنونده‌ای انتظار دارد و می‌خواهد بشنود. من تلاش می‌کنم همه احساساتی را که در طول زندگی‌ام از طریق موسیقی داشته‌ام بازتاب بدهم و این محدوده احساسات را با همه مخاطبانم تقسیم کنم. امید من این است هر کسی که در کنسرت من شرکت می‌کند، بتواند برای چند ساعت از زندگی روزمره‌اش فاصله بگیرد و کنسرت را با الهام و امید ترک کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها