دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری دیروز در نشستی خبری با اشاره به رقابت جبهه پیروان خط امام و رهبری و جبهه پایداری در دوره گذشته گفت، در این دوره هردو احساس می‌کنیم که باید با هم به ائتلاف برسیم‌ که این تلاش در حال انجام است و امیدواری زیادی دارم اصولگرایان در مجموع کنار هم باشند.
کد خبر: ۷۶۶۴۹۶

به گزارش تسنیم، محمدرضا باهنردیروز در نشست خبری درباره ضرورت شفافیت مالی نامزدها در انتخابات مجلس گفت، کاندیداهایی که برای انتخابات نامزد می‌شوند به مخارجی نیاز دارند، زیرا انتخابات خرج دارد. نامزدها خرج را یا خودشان می‌دهند یا ستادهای آنها از مردم کمک می‌گیرند یا برخی اوقات هم بدون اطلاع نامزدها علاقه‌مندان به کاندیداها هزینه‌هایی را انجام می‌دهند. این هزینه‌ها از گرفتن پوستر و بنر و... تا اجاره کردن محلی برای ستاد انتخابات وجود دارد. نامزدهایی که کمک جلب می‌کنند باید دقت کنند تا پولی که به‌سمت فعالیت‌های انتخاباتی می‌آیند منشأ آنها منشأ کثیفی نباشد و منشأ آنها پاک باشد.

نایب‌رئیس دوم مجلس با اشاره به صحبت معاون اول رئیس‌جمهور در دولت دهم در رابطه با پولی که به نمایندگان مجلس داده است، گفت: فرض می‌کنیم به هر نامزد پنج میلیون تومان کمک شده است... به احتمال قریب به یقین هیچ یک از نمایندگان مطلع نبودند که منشأ این پول ناپاک یا کثیف بوده است. باهنر افزود: ممکن است چند نماینده تلاش‌هایی انجام دهند اما این‌که یک نفر از بیرون مجلس با خرج‌هایی بتواند قانونی را از مجلس استخراج کند ظرف 35 سال گذشته اتفاق نیفتاده است. فرقی هم ندارد چه مجلس چپ، اصلاح‌طلب و چه اصولگرا در هیچ شرایطی مجلس به چنین شرایطی دچار نشده است، بنابراین نمایندگان باید همواره دقت کنند. او گفت: الان نمی‌خواهم نام نهادخاصی را ببرم، اما بالاخره هستند کسانی که در انتخابات می‌روند به سمت نهادی و دست‌اندازی می‌کنند یا غیرمستقیم از برخی از شرکت‌های دولتی یا وابسته به نهادهای عمومی استفاده می‌کنند که اینها را باید دقت کرد و رسانه‌ها نیز باید مواظبت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها