برنامه تلویزیونی «خوبی از خودتونه» امشب 7 بهمن با حضور رضا یزدانی خواننده پاپ و علی اوجی بازیگر سریال «سالهای ابری» روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۷۶۴۱۴۸
رضا یزدانی مهمان «خوبی از خودتونه» می‌شود

«سمانه فراهانی» تهیه کننده «خوبی از خودتونه» گفت: شهرام شکیبا امشب با رضا یزدانی درباره حال خوب آقای خاص موسیقی پاپ گفتگو می کند.

وی ادامه داد: علی اوجی همراه همیشگی رضا یزدانی هم امشب به «خوبی از خودتونه» می آید، با این تهیه کننده موسیقی درباره آلبوم جدید رضا یزدانی و همچنین تجربه متفاوت او برای بازی در سریال «سالهای ابری» گفتگو خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: پخش قطعه‌هایی از آلبوم جدید رضا یزدانی با نام «سلول شخصی» به همراه کلیپ‌هایی دیدنی از این خواننده جوان کشور بخش های دیگر برنامه امشب را تشکیل می دهند.

به گفته فراهانی «خوبی از خودتونه» در قالب آیتم «خوش خبر باشی» تازه‌ترین رخدادهایی که موجب شادی و به وجود آمدن احساس خوب در مخاطبان می‌شود را مورد بررسی قرار می‌دهد و مثل همیشه «یک پیشنهاد شگفت انگیز» هم برای مخاطبان خود خواهد داشت.

«خوبی از خودتونه» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته پس از خبر 20:30 و با اجرای شهرام شکیبا روی آنتن شبکه دو می‌رود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها