نامه‌ها و خاطرات همسرامام(ره) رونمایی می‌‌شود

همایش بزرگداشت مرحومه خانم خدیجه ثقفی، همسر امام راحل(ره) در فروردین‌ماه سال آینده برگزار می‌شود و در کنار این همایش از مجموعه‌ آثاری که زوایای زندگی ایشان را نیز معرفی می‌کند، رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۳۸۶۶

به گزارش مهر، حمید انصاری، رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) صبح دیروز در نشستی با اعلام این خبر به تشریح برنامه‌های مرتبط با برگزاری این همایش پرداخت.

انصاری با تأکید بر برگزاری همایشی به منظور معرفی زوایای پنهان شخصیت مرحومه ثقفی گفت: در کنار این همایش از مجموعه‌ آثاری که زوایای زندگی ایشان را نیز معرفی می‌کند، رونمایی خواهیم کرد.

به گفته او، مجموعه دست نوشته‌ها، نامه‌ها و خاطرات برجا‌مانده از مرحومه ثقفی در اختیار برادر بزرگ‌تر ایشان قرار گرفته و زندگینامه ایشان توسط وی تدوین شده است که در قالب کتابی با عنوان بانوی انقلاب، خدیجه دیگر در ۸۰۰ صفحه منتشر خواهد شد. همچنین زندگینامه توصیفی بانوی انقلاب نیز براساس خاطرات و اسناد بر جای مانده به قلم سیدعلی قادری در دو جلد ۵۵۰ صفحه‌ای در دست انتشار قرار دارد. کتابی نیز شامل خاطرات ۸۰ نفر از همراهان، آشنایان و بستگان مرحومه ثقفی نیز به مناسبت این همایش در دست تولید است.

غلامعلی اصغریان، مدیرعامل موسسه عروج نیز در این نشست از تولید مستندی که به زندگینامه بانو ثقفی می‌پردازد، با کارگردانی مصطفی رزاق‌کریمی و با همکاری سازمان سینمایی کشور و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها