«گاهی به‌پشت سر نگاه‌کن» به‌ گذشته می‌رود

«اوس‌موسی» سرهنگ تهرانی می‌شود

تولید سریال گاهی به پشت سر نگاه کن به تهیه‌کنندگی رضا انصاریان و کارگردانی مازیار میری تا دو هفته دیگر وارد مرحله جدید می‌شود و تعداد دیگری از بازیگران این سریال مقابل دوربین می‌روند.
کد خبر: ۷۶۲۶۲۸
«اوس‌موسی» سرهنگ تهرانی می‌شود

مرد کارخانه‌داری با رکود تولید روبه‌رو شده اما حاضر نمی‌شود کارگران کارخانه را تعدیل کند، زیرا به افزایش سرمایه ملی می‌اندیشد و به آینده امیدوار است، اما دامنه مشکلات ایجاد شده به زندگی شخصی این مرد کشیده می‌شود و ماجراهایی را پدید می‌آورد که در قالب یک سریال 30 قسمتی با عنوان «گاهی به پشت سر نگاه کن»، برای نمایش از شبکه دو به تصویر کشیده می‌شود.

ساخت سریال گاهی به پشت سر نگاه کن به تهیه‌کنندگی رضا انصاریان و کارگردانی مازیار میری تیرماه امسال در تهران آغاز شد و تا دو هفته دیگر تصویربرداری مرحله جدید آن که اتفاقاتی در گذشته را نمایش می‌دهد، شروع می‌شود.

انصاریان در این‌باره توضیح داد: سریال در دو مرحله تولید می‌شود. مرحله اول آن اتفاقاتی مربوط به حدود 25 سال پیش را روایت می‌کند و مرحله دوم آن ماجراهای زمان کنونی را. ما کارمان را از مرحله دوم سریال شروع کردیم و اکنون آخرین صحنه‌های این مرحله تصویربرداری می‌شود.

به گفته این تهیه‌کننده، مرحله دوم 85 درصد از کل سریال را شامل می‌شود که بخش اعظم آن تصویربرداری شده است. انصاریان درباره مرحله اول گفت: این بخش از سریال نیاز به بازسازی دارد به همین دلیل تصویربرداری آن را به پایان کار موکول کرده‌ایم تا با دقت انجام شود.

در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، امین تارخ نقش یک کارخانه‌دار به نام تابش را بازی می‌کند. او دو فرزند دختر دارد که بهاره کیان‌افشار نقش یکی از دختران به نام شبنم را برعهده دارد و نقش دختر دیگر را الیکا عبدالرزاقی بازی می‌کند. عبدالرزاقی از جمله آخرین بازیگرانی است که به گروه تولید این سریال پیوسته است.

انصاریان درباره دیگر بازیگران سریال گفت: هدایت هاشمی ایفاگر نقش سرهنگ تهرانی است که برای پیدا کردن برخی سرنخ‌ها به کارخانه تابش می‌آید. محمد متوسلانی، سعید چنگیزیان، شبنم مقدمی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، سام کبودوند و نگار حسن‌زاده از دیگر بازیگران این سریال هستند.

وی ادامه داد: چنگیزیان نقش پویا و محمد متوسلانی نقش محتشم را بازی می‌کند که کینه‌ای‌ دیرینه از تابش به دل دارد و حالا می‌خواهد از او انتقام بگیرد. پویا از طرف محتشم اجیر شده تا برای تابش مزاحمت ایجاد ‌کند. شبنم مقدمی و حمید ابراهیمی هم ایفاگر نقش مادر و پدر پویا در دوران کودکی‌اش هستند. بازی این دو بازیگر در مرحله دوم سریال خواهد بود.

به گفته انصاریان، این سریال یکی از آثار پربازیگر تلویزیون است که در لوکیشن‌های متنوع تصویربرداری شده است. وی درباره یکی از مکان‌های اصلی تصویربرداری گفت: بخش مهمی از سریال در کارخانه‌ای واقع در جاده کرج تصویربرداری شده است. داستان این سریال در گستره وسیعی از شهر تهران از اطراف کاخ سعد‌آباد تا بهشت زهرا(س)، روایت می‌شود.

بر اساس توضیحات این تهیه‌کننده، سریال گاهی به پشت سر نگاه کن تاکنون در بیش از 188 لوکیشن تصویربرداری شده است و در مرحله بعدی 20 مکان دیگر به این تعداد اضافه می‌شود.

فیلمنامه این سریال را محمد محمود سلطانی و مسعود کرمی نوشته‌اند. مازیار میری پیش از این سریال‌های تلویزیونی گاو صندوق و فرات را برای شبکه‌های سه و دو کارگردانی کرده و ساخت فیلم‌های سینمایی حوض نقاشی، سعادت‌آباد، به آهستگی، قطعه ناتمام، کتاب قانون و پاداش سکوت را در کارنامه دارد.

بر اساس توضیحات این کارگردان، تصویربرداری سریال همه چیز آنجاست تا پایان سال ادامه خواهد داشت و همزمان با تصویربرداری، تدوین و مراحل فنی آن نیز در حال انجام است. این سریال را محمدرضا موئینی تدوین می‌کند.

انصاریان درباره روند تولید سریال تاکید کرد: از ابتدا زمانی حدود ده ماه را برای تصویربرداری این سریال پیش‌بینی کرده بودیم و تاکنون بر اساس برنامه پیش رفته‌ایم. با توجه به تغییرات رخ داده در تلویزیون، تا این لحظه کار ما یک لحظه متوقف نشده و مدیران تلویزیون همکاری پیوسته و همه‌جانبه‌ای با ما داشته‌اند. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها