نماینده مردم زاهدان در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما از پاسخ مثبت به تذکر وی در صحن علنی مجلس درباره برنامه «بعضیا» قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۶۱۷۹۳

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در نامه‌ای به محمد سرافراز دلجویی از مردم زاهدان را حاصل توجه وی به جایگاه مجلس و مدیریت صحیح شبکه سه دانست و از رئیس رسانه ملی، مدیر شبکه سه و تهیه‌کننده برنامه «بعضیا» قدردانی کرد.

چندی پیش در برنامه «بعضیا» رامبد جوان به ذکر خاطره‌ای از دوران کودکی خود به لهجه سیستانی پرداخت که این امر باعث رنجش‌خاطر برخی از هموطنان سیستانی شد.

در پی پخش این برنامه، نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی از این اقدام انتقاد کرد و از مسئولان شبکه سه خواست از مردم منطقه سیستان عذرخواهی کند. تهیه‌کننده برنامه «بعضیا» از مردم زاهدان عذرخواهی و ابراز کرد این رفتار صرفا برای بیان یک خاطره طنز بوده و قصد توهین به لهجه یا فرهنگ خاصی را نداشته است.

رامبد جوان نیز در برنامه «بعضیا» ضمن عذرخواهی از مردم زاهدان گفت: قصدم فقط ایجاد لحظاتی مفرح برای مردم بوده و به هیچ وجه نیت به سخره گرفتن لهجه خاصی را نداشته‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها