
منبع: شبکه آموزش
{$convert_old_media}
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند
ه كردم اما دوماه بعد هم مصرف نكردم اما
باز حاملگی رخ نداد.به دكتر زنان مراجعه كردم و سونوگرافی انجام دادم كه نتیجه اش این بود:رحم ابعاد واكوی طبیعی داشته
،تخمدان راست 36*17تخمدان چپ33*16.در كلدوساك خلفی مایعی دیده نشد.فولیكولی دیده نشد.این سونوگرافی در روز 14پریود انجام شد و اولین روز پریود 26مهر95بود.الان حدود سه روز به پریود بعدی باقی مونده و نگرانم كه اینبارهم حامله نباشم .آیا با این شرایط من نازا هستم.خواهش میكنم جواب بدید خیلی نگرانم.باسپاس فراوان.