ظریف که به تازگی از گفت‌وگوهای سنگین ژنو بازگشته است، امروز صبح برای رفتن به وزارت خارجه از میدان تجریش مترو سوار شد تا به باغ ملی مکان وزارت خارجه برود.
کد خبر: ۷۶۱۱۰۱
ظریف در مترو

به گزارش جام جم آنلاین امروز 29 دی ماه روز هوای پاک است. در این روز توصیه می‌شود مه مردم بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند به همین خاطر هم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان هم سوار مترو شد.

خبرنگاران هم که از این اقدام ظریف با خبر شده بودند ساعت 7 صبح امروز دوشنبه در روز هوای پاک همسفر وزیر خارجه از میدان تجریش تا میدان امام خمینی(ره) شدند.

متروی شلوغ تهران با حضور وزیر خارجه شلوغتر هم شد، خبرنگاران از فرصت استفاده کرده و پرسش‌های خود را از ظریف مطرح کردند. وی اقدام تجاوزگرانه دیروز رژیم صهیونیستی در بلندی های جولان را که به شهادت تعدادی از جمله پسر عماد مغنیه انجامید محکوم کرد و گفت: این اقدامات تجاوزگرانه از جانب رژیم صهیونیستی مطابق با ماهیت این رژیم است.

وزیر خارجه همچنین با محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی در هتک حرمت پیامبر اسلام (ص)گفت:در سفر اخیر به فرانسه این موضوع را خیلی صریح با وزیر امور خارجه فرانسه مطرح کردم.

موضوع هسته‌ای پرسش دیگری بود که خبرنگاران از وزیر پرسیدند و او چنین پاسخ داد؛در روزهای آینده در کنفرانس مونیخ احتمالاً با وزرای خارجه 1+5 دیدار و گفتگو خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
۰
۰
خبرنگارها رو برای عكس گرفتن هماهنگ كرده بودن؟

نیازمندی ها