رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خبر داد:

تشکیل بیش از 65 هزار پرونده قاچاق کالا در سال جاری

رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ناجا از انهدام 449 باند قاچاق کالا طی ده ماهه گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون 65826 پرونده در این پلیس تشکیل شد که 215 فقره آن، پرونده های کلان بالای 5 میلیارد ریال و 1569 فقره نیز پرونده های 1 تا 5 میلیارد ریال بود
کد خبر: ۷۵۸۳۶۲
تشکیل بیش از 65 هزار پرونده قاچاق کالا در سال جاری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار فتح الله زمانیان در همایش سراسری روسای پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: از اهداف برگزاری این همایش بررسی روش های جدید در جهت تعیین خط مشی مبارزه و بررسی ضعف های موجود است تا ضمن شناسایی مشکلات به رفع آنها اقدام کنیم.

وی افزود: در سال گذشته دو اقدام در راستای پیشگیری و مبارزه با پدیده قاچاق در کشور انجام شد؛ در حوزه پیشگیری، مجرمان سابقدار را که طی سالهای گذشته دستگیر کرده بودیم کنترل نمودیم همچنین یکی از اقدامات دیگر ما کنترل مصرف کنندگان سوخت اعم از مصرف کنندگان عمده و کسانی که در توزیع و مصرف آن دخالت داشتند، بود.

رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ناجا اظهارداشت: در حوزه مقابله نیز طرح های گسترده ای را در سراسر کشور اجرا کردیم.

وی با اشاره به اینکه هدف پلیس رویکردی کلان به موضوع قاچاق است، افزود: از اولویت های ما در این مبارزه بررسی پرونده های کلان قاچاق بود به طوری که از ابتدای سال تا کنون 65826 پرونده در این پلیس تشکیل شد که 215 فقره آن، پرونده های کلان بالای 5 میلیارد ریال و 1569 فقره نیز پرونده های 1 تا 5 میلیارد ریال بود

این مقام ارشد انتظامی همچنین از انهدام 449 باند قاچاق کالا خبر داد و افزود: طی سال جاری و آینده برنامه های کلان ما ادامه خواهد داشت.

سردار زمانیان گفت:سال گذشته برای اجرای قانون مبارزه با قاچاق، بخشی از نیازهای تجهیزاتی ما تامین نشد همچنین 50 درصد حق ناجا (حق الکشف) بلوکه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها