توشیبا از هارددیسک‌های ۲.۵ اینچی خود با ظرفیت ۳ ترابایت رونمایی کرد. این HDD پرظرفیت‌ترین محصول تولیدی توشیبا در این فرم‌فکتور تا امروز است.
کد خبر: ۷۵۸۱۳۲
اولین هارددیسک ۳ ترابایتی ۲.۵ اینچی توشیبا

به گزارش جام جم کلیک: توشیبا از هارددیسک‌های ۲.۵ اینچی خود با ظرفیت ۳ ترابایت رونمایی کرد. این HDD پرظرفیت‌ترین محصول تولیدی توشیبا در این فرم‌فکتور تا امروز است.

توشیبا برای اولین بار هارددیسک‌های ۲.۵ اینچی خود را با ظرفیت سه ترابایت روانه‌ی بازار می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده، این کمپانی با بهبود فناوری PMR یا فناوری ضبط مغناطیس عمودی، موفق شده تا ظرفیت هریک از دیسک‌های مورد استفاده را به ۷۵۰ گیگابایت افزایش دهد که در مجموع ظرفیت کل چهار دیسک مورد استفاده به سه ترابایت رسیده است. این درایو برای استفاده در فضای محدود با نیاز به فضای ذخیره‌سازی با ظرفیت بالا، بهترین گزینه است.

ظرفیت بالا در کنار حجم کمتر تنها مزایای این هارد نیست، چراکه انرژی مورد نیاز این هارد نیز کاهش یافته است. این هارددیسک انرژی کمتری را در مقایسه با هاردهای دو ترابایتی مصرف می‌کند. هارددیسک ۳ ترابایتی توشیبا با مدل MQ03ABB300 از اول ماه می سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها