مراسم معارفه معاون سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما عصر دیروز برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۵۶۲۷

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما به نمایندگی از رئیس سازمان، با اشاره به نقش رسانه ملی در توسعه کشور، سرمایه انسانی را رکن ارزشمند صدا و سیما ذکر کرد و انتصاب علی‌اصغر جعفری به سمت معاون سرمایه انسانی رسانه ملی را نویدبخش آینده‌ای درخشان برای سازمان دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم، ضعف تشکیلات، بی‌برنامگی و ضعف نیروی انسانی را از مهم‌ترین مولفه‌های عقب‌ماندگی برشمرد و تصریح کرد: رسانه ملی با برخورداری از نیروی انسانی کارآمد، متعهد، و تلاشگر، هر ناممکنی را ممکن خواهد کرد.

معاون سرمایه انسانی صدا و سیما هم نیروی انسانی را مزیت و سرمایه‌ای مهم در عصر رقابت‌های رسانه‌ای برشمرد و با توجه به سرفصل‌های تعریف شده در حکم انتصاب خود، بر ضرورت جوانگرایی، چابک‌سازی، ساختارمندی و توانمندسازی کارکنان و مدیران تاکید کرد.

جعفری در ادامه، بازتعریف مشاغل، تلاش برای سازماندهی جذب و نگهداشت نیروی انسانی، بازنگری در نظام ارزیابی، توجه به رضایت شغلی و ارتقای فرهنگ سازمانی را از مهم‌ترین اولویت‌های خود عنوان کرد و افزود: ایجاد بانک‌های اطلاعاتی هوشمند برای مدیریت سرمایه انسانی و شناسایی و پرورش استعدادها و جانشین پروری، در دستورکارمعاونت سرمایه انسانی است.

در این مراسم، علی‌اصغر غلامرضایی، رئیس دانشگاه سازمان صدا و سیما هم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه آموزش نیروی انسانی گفت: با وجود مشکلات مالی، تلاش کردیم با آموزش 21 هزار نفر ازهمکاران، در ارتقای سطح علمی و آموزشی سازمان گام‌های موثری برداریم. وی همچنین خواستار توجه بیش از پیش به تقویت زیرساخت‌های علمی و اموزشی همکاران رسانه ملی شد.

بر اساس ساختار جدید سازمان صدا و سیما، مرکز آموزش، از معاونت آموزش و پژوهش سازمان منفک و به معاونت جدید سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما ملحق شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها