سونی اکسپریا Z3 هم مانند آی‌فون 6 در جیب شلوارتان خم می‌شود

به گزارش سایت فن‌دروید، سونی اکسپریا Z3 سونی نیز در جیب یکی از کاربرانش دچار خمیدگی شده است.
کد خبر: ۷۵۴۸۸۸
سونی اکسپریا Z3 هم مانند آی‌فون 6 در جیب شلوارتان خم می‌شود

به گزارش جام جم کلیک: داستان خم شدن آی‌فون 6 پلاس را که به خاطر دارید؟ محصول جدید اپل که در جیب شلوار عده‌ای (به خصوص اگر جین بود) دچار خم شدگی می‌شد. حال به گزارش سایت فن‌دروید، سونی اکسپریا Z3 سونی نیز به مشکل مشابهی دچار شده و در جیب یکی از کاربرانش دچار خمیدگی شده است.

به گفته یکی از طرفداران سابق سونی موبایل در گوگل پلاس، سونی موبایل دارای نقص طراحی بوده و در برابر فشار مصون نیست. بر طبق گفته وی، گوشی اکسپریا Z3 در جیب دوستش به طور ناباورانه‌ای دچار خمیدگی شده است و او پس از تجربه ناموفقی که درمورد سونی اکسپریا Z داشت، حال تصمیم گرفته از جمع مصرف کنندگان گوشی‌های سونی برای همیشه جدا شود.

این اتفاقی است که در هنگام قرار دادن گوشی اکسپریا Z3 در جیب شما می‌افتد. من پیش از این اکسپریا Z1 داشتم که در مقابلم نابود شد. این گوشی Z3 دوستم است که خم شده و یکی دیگر از دوستان‌مان Z3 کامپکت دارد که سطح پشتی‌اش در استفاده معمولی دچار خراشیدگی شده است. پس نتیجه می‌گیریم که گوشی‌های سری Z سونی در برابر پول پرداختی، ارزش خرید ندارند.

البته صاحب سونی اکسپریا Z3 کامپکت درباره گوشی خودش می‌گوید که پس از چندین بار افتادن، از مدلی چون نکسوس 4 که پیش از این استفاده می‌کرده، با دوام‌تر است.


در هر صورت و با توجه به اینکه کمپانی‌های سازنده به سمت بزرگ‌تر کردن گوشی‌ها و از طرفی نازک‌تر نمودن آن‌ها پیش می‌روند، پس یکی از نگرانی‌های تازه کاربران را بایستی در میزان مقاومت گوشی در مقابل فشار، به خصوص در جیب شلوارهای تنگ همچون جین دانست و از خود پرسید که آیا فلزی و نازک شدن یک گوشی، ارزش کاهش مقاومت آن در برابر ضربات و فشارهای وارده را دارد؟

با اینکه نمی‌شود تجربه مالک Z3 را صحیح قلمداد کرد و صرفا یک گزارش شخصی است، اما نظر شما درباره مقاومت Z3 و گوشی‌های مشابه آن که به سمت نازک‌تر شدن پیش می‌روند، چیست؟ آیا ضخامت کم برای‌تان یک امر حیاتی است یا صرفا آن را مقوله‌ای ساده در زیبایی می‌دانید که اگر منجر به صدمه پذیری گوشی شود، ترجیح به عدم استفاده از آن می‌دهید؟

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
در
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
۰
۰
در حال حاضر بهترین با كیفیت ترین و زیباترین و به صرفه ترین گوشی هوشمند همین زد 3 هست بخصوص 2 سیم كارتش كه تو كشور ما با توجه به نقص سرویس دهی اپراتورها كارایی بیشتری داره

نیازمندی ها