نمایش «خب چی می‌خوای؟» در تماشاخانه فنی‌زاده در حال اجراست

لکنت در نوشتار، شیوا در اجرا

دبیر تئاتر فجر: کاهش بودجه از شکوه جشنواره نخواهد کاست

سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقد منصفانه و عالمانه را از نیازهای اساسی این مرکز دانست و تاکید کرد که از چنین نقدهایی استقبال خواهند کرد.
کد خبر: ۷۵۴۶۹۱

به گزارش ایرنا، اردشیر صالح‌پور روز گذشته در نشست هم‌اندیشی با دبیران فرهنگی رسانه‌ها گفت: اطلاع‌رسانی به عنوان یک رکن اصلی، پل ارتباطی مهم تئاتر و مخاطبان به شمار می‌رود.

سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد در ادامه با اشاره به برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر فجر اظهار کرد: مشکلاتی چون کمبود بودجه و تغییرات مدیریتی، مانع برگزاری باشکوه جشنواره تئاتر فجر نخواهد شد.

او افزود: بودجه امسال جشنواره تئاتر فجر نسبت به سال گذشته 20 درصد و سال ماقبل آن 30 درصد کاهش یافته است، اما تمام این مشکلات را با صرفه‌جویی و تلاش بیشتر همکارانم در راه انجام هرچه بهتر این وظیفه به کار می‌گیریم. صالح‌پور، مجموعه تئاتر را خانواده‌ای فرهنگی خواند که با احساس مسئولیت نسبت به وظیفه خود از تلاش برای نقد مسائل اجتماعی از پای نمی‌نشینند.

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر فجر افزود: تمام امکانات حوزه تئاتر را برای برگزاری جشنواره فجر تئاتر که جشن انقلاب شکوهمند اسلامی نیز در آن تبلور می‌یابد به کار گرفته‌ایم. او با اشاره به تغییرات مدیریتی در تئاتر کشور اظهار کرد: تئاتر را باید به اهلش بسپاریم و در اتاق مدیریت این مجموعه به روی هنرمندان این عرصه و رسانه‌ها همواره باز خواهد بود.

صالح‌پور، همکاری تنگاتنگ با رسانه‌ها و مطبوعات، پاسخگویی و استفاده از هنرمندان عرصه تئاتر با همه گرایش‌های متعهد به شئونات دینی و فرهنگی کشور و نظام اسلامی را از مسائل مورد توجه در دوره مدیریت خود بر تئاتر عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها