جام جم ورزشی: مهاجم پیشین تیم ملی فرانسه و باشگاه آرسنال قصد دارد در یک فیلم سینمایی که سال آینده اکران می‌شود ایفای نقش کند.
کد خبر: ۷۵۴۰۸۰
هانری در یک فیلم سینمایی

تیری هانری، مهاجم پیشین آرسنال که ماه گذشته تصمیم به آویزان کردن کفش‌هایش گرفت، می‌خواهد در یک فیلم سینمایی که سال آینده قرار است اکران شود، هنرپیشگی کند.

کاپیتان 37 ساله پیشین آرسنال که 8 سال برای توپچی‌ها بازی و بهترین سال‌های دوران 20 ساله بازیگری‌اش را در این تیم تجربه کرد، اخیراً‌ اعلام کرده است که قصد دارد در کلاس‌های مربیگری شرکت کند تا بلکه فرصت هدایت توپچی‌ها را به دست آورد اما او قبل از این کار می‌خواهد در فیلمی با عنوان «همراهان»که برگرفته از سریال آمریکایی Entourage است، نقش کوچکی به اندازه چند ثانیه ایفا کند.

در این فیلم، آنری با آری گولد، نقش اول فیلم (با هنرمندی ژرمی پیون) گپی کوتاه خواهد داشت. این صحنه در قسمتی از فیلم رخ می‌دهد که ستاره پیشین آرسنال برای قدم زدن در خیابان‌های شهر به همراه سگ خود از خانه خارج شده‌اند.

هانری درباره این فیلم در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: عاشق تک تک هزارم ثانیه‌‌های سکانس 2 ثانیه‌ای هستم که در این فیلم بازی می‌کنم.»

هانری همچنین تصویری در صفحه‌اش منتشر کرده است که او را در کنار عوامل و هنرپیشگان فیلم نشان می‌دهد و زیر آن نوشته است:«فوتبال را ترک می‌کند و به «همراهان» ملحق می‌شود. منتظر این فیلم هستم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها