ثبت‌نام در کاروان‌های مرحله دوم عمره از نیمه بهمن

مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: ثبت‌نام در کاروان‌های مرحله دوم عمره از نیمه بهمن امسال آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۴۰۱۶

به گزارش ایرنا، حسن سرخوش افزود: به همین منظور برنامه‌ریزی لازم برای ثبت‌نام در کاروان‌های مرحله دوم عمره مربوط به اعزام‌های بیست و یکم اسفند امسال تا بیست و هفتم خرداد سال 94 انجام شده است.

وی تصریح کرد: اعزام‌های مرحله اول عمره از سیزدهم آذر آغاز شده و تا بیستم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت یادآور شد: تاکنون بیش از 68 هزار زائر ایرانی در قالب 216 پرواز به عمره اعزام شده‌اند و بیش از 91 فقره ویزای عمره برای زائران ایرانی در کنسولگری‌های عربستان در تهران و مشهد صادر شده است. سرخوش با بیان این‌که امسال عملیات عمره از 21 فرودگاه کشور انجام می‌شود، بیان کرد: میانگین تاخیر پرواز‌های عمره تاکنون 12 دقیقه بوده که این زمان، میزان مطلوبی است.

وی ادامه داد: از مجموع 216 پرواز انجام شده عمره تاکنون، 55 پرواز از سوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و 47 پرواز توسط شرکت هواپیمایی ماهان و 114 پرواز توسط شرکت هواپیمایی سعودی انجام گرفته است. مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت با بیان این‌که به‌طور متوسط روزانه 12 پرواز از فرودگاه‌های کشورمان به مقصد فرودگاه‌های مدینه منوره و جده انجام می‌شود، ابراز کرد: به‌طور میانگین هر روز 3600 زائر ایرانی عمره به عربستان اعزام می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها